Kula dobroczynnej energii

Re: Kula dobroczynnej energii

rozalka
Fajny to jest pomysł:) Można by ją toczyć jak śniegową kulę, żeby była coraz większa:)

Re: Kula dobroczynnej energii

Honey
Bo tak jest,wystarczą tylko chęci
///////////////////////////////

Re: Kula dobroczynnej energii

Re: Kula dobroczynnej energii

Honey
nie myślę o przyszłości, a teraz ją kliknę i znowu urośnie :)
///////////////////////////////

Re: Kula dobroczynnej energii

Kawusia
Honey napisał/a
nie myślę o przyszłości, a teraz ją kliknę i znowu urośnie :)
Niech wiec rośnie

Re: Kula dobroczynnej energii

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

Re: Kula dobroczynnej energii

Honey
Dziękuję :*

Niech rośnie

Re: Kula dobroczynnej energii

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Plus za pozytywny wątek i niesienie dobrej energii :)