Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Sputnik
Ten utwór absolutnie kojarzy mi się z rajdem autem nad Bałtyk w okolicach Mławy albo Ostródy :) Lothar podobno jechał tam godzinę z Anina do Miłomłyna :))) Pozdrawiam Bajkopisarzu co co musiałby 250 km/h jechać w porywach :))) do Płońska miałem średnią130 z Centrum osiągając w porywach 220...

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"MY CYGANIE - Agnieszka Flis"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"LAMBADA - Benedetta Caretta feat. Daniele Vitale"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

"Lato zegnaj"

Re: Letnie piosenki — najlepsze piosenki i muzyka na upalne lato

Siekiera - Ballady na koniec świata - 04. Przekwitło lato