Lubicie Taterki?

Wenus
Szykuje mi się wyjazd we wrześniu, heeej! :)

Re: Lubicie Taterki?

pytek
A co to są te taterki....jakies ciasteczka?

Re: Lubicie Taterki?

Anna.
Pewnie została właśnie mamą i zdrobnienia się załączyły, ale żeby tak z noworodkiem w góry...odważna kobieta z tej Wenus.

Re: Lubicie Taterki?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez pytek
Niezupełne, Taterkami nazywam moje ukochane Tatry, których nie widziałam już 4 lata i się stęskniłam.

Re: Lubicie Taterki?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
:))) Prędzej babcią ale póki co jeszcze nic mi nie wiadomo ;)

Re: Lubicie Taterki?

Zamierzam zdobyć Wołowiec (ostatnio dotarłam tylko na Grzesia) , Starorobociański Wierch, Czerwony Wierch, a jak nogi i pogoda pozwolą to jeszcze i na Kościelec bym się wdrapała.

Re: Lubicie Taterki?

Anna.
Dzień dobry.
Przeglądam nieświeżą, lipciwą gazetę, artykuł "Wcale nie jest za późno"...Longoria 43, Weisz 48, Kruger 42, Halliwell 45, Stefani 48, Jackson 52 iii Nielsen 55. Żeby nie było niedomówień, liczby przy imionach to nie kilogramy tylko lata, więc nie babciuj sobie, wszystko jeszcze możliwe ;-)...teoretycznie i u niektórych.
Miłego dnia Wenus.

Re: Lubicie Taterki?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez pytek
pytek napisał/a
A co to są te taterki....jakies ciasteczka?
Gryka (ta od kaszy)