Lubicie Taterki?

Re: Lubicie Taterki?

Ryo2
Wenus napisał/a
Zamierzam zdobyć Wołowiec (ostatnio dotarłam tylko na Grzesia) , Starorobociański Wierch, Czerwony Wierch, a jak nogi i pogoda pozwolą to jeszcze i na Kościelec bym się wdrapała.
To już uzbierasz na koronę Taterkową (nie gryczaną :D)  czy jeszcze czegoś zabraknie? ;)

PS: W Himalajach koroną jest 14stka 8tysięczników  :)

Re: Lubicie Taterki?

Wenus napisał/a
Zamierzam zdobyć Wołowiec (ostatnio dotarłam tylko na Grzesia) , Starorobociański Wierch, Czerwony Wierch, a jak nogi i pogoda pozwolą to jeszcze i na Kościelec bym się wdrapała.
może spróbuj wdrapać się na tę górę - poznajesz?

Re: Lubicie Taterki?

w czasie kilku moich pobytów w Zakopcu - byłem na Giewoncie, Kasprowym Wierchu, Sarniej Skale, Gubalówce i pod Rysami na wys.Czarnego Stawu nad Morskim Okiem

Re: Lubicie Taterki?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
W każdym razie nie planuję już macierzyństwa ;) Pięknego dnia :)

Re: Lubicie Taterki?

Nie "zaliczam" gór i nie zbieram kolejnych pieczątek ze schronisk czy kas biletowych, jak to robią niektórzy. Po górach łażę dla przyjemności ;) A Ty Krzysiu latałeś kiedyś z jęzorem na wierzchu żeby zdobyć Koronę Gór? ;)

Re: Lubicie Taterki?

Z tego co mi się wydaje to może być Mnich, ale tam się na pewno nie wybiorę bo takie szczyty to tylko ze sprzętem. Tak samo nigdy nie pójdę na Orlą Perć bo tam się wchodzi kawałkami po drabinkach, a to nie dla takiego cykora jak ja ;) Jak byłam kiedyś nad Czarnym Stawem to po szlaku chodził jeleń, wyglądał na oswojonego, ludzie go nawet nagrywali na kamerki, potem widziałam go na filmikach na YT :) Jak znajdę to wstawię zaraz.

Re: Lubicie Taterki?

Re: Lubicie Taterki?

z grzywą i pędzlem na ogonie
Zaprezentuję tu swoją sentencję dotyczącą w/w tematu, którą przestawiłem już wielu moim rozmówcom:
"Łaźcie po górach, na plaży zawsze zdążycie się położyć."  :D
123