Magiczny Świat -nr1 Smoki

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

da®®io
anonimowa stokrotka wygrzebała jego wątek, kazde z was tutaj jest tak wahadłowo i przelotem

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

W sumie podziękować Stokrotce :)))
To ja w temacie zbliżających się magicznych poniekąd świąt ...Halloween'owe Czarownice i ich czarowanie, to również jakby magia! :)

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

da®®io

pożyczyłem ten obrazek od lothara bo to też jest magia
gdy się w to wpatrzeć:)

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

pożyczyłem ten obrazek od lothara bo to też jest magia
gdy się w to wpatrzeć:)

😆😆😆
No tak, Naczelny Magik zapewne zobaczył Duszka Kacperka. .. i to nie jednego! :)))
Od tego zamiłowania do "wirowania" w pobliskim lasku, może się porządnie zakręcić w głowie, nic dziwnego, że z czasem Wojtek widzi wszędzie Duszki, albo inne Sarenki! :)😀

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

da®®io
taki sam efekt poruszania się i drgania, jest wtedy gdy do telewizji przyjdzie gość w marynarce w prążki a ekran telewizora starszego typu ma małą rozdzielczość wyswietlanych linii

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

wróżka Indygo
Czy z Ryo wszystko w porządku? Miałam zły sen.

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

wróżka Indygo napisał/a
Czy z Ryo wszystko w porządku? Miałam zły sen.
Myślę, że u niego jest wszystko ok (takie mam odczucia). Wydaje mi się, że po prostu zmęczyła go Nowa Atlantyda, a tutejsze forum też nie spełniło jego oczekiwań. Zresztą pamiętam, że na Onecie często znikał na długi okres, a później wracał.

Zastanawiam się też, czy Ryo2 się nie obraził, ponieważ znikł od razu po tym, gdy Darrio przeniósł komentarze jakiegoś trolla do kosza (moim zdaniem słusznie przeniósł). Zauważyłem, że nie bardzo mu się to wtedy spodobało. Moja ostatnia rozmowa z nim <--

Mogę spróbować do niego napisać w wolnym czasie i zapytać, chociaż najbliższy kontakt miała z nim zawsze Jola.

Trochę martwi mnie nieobecność Dario, ponieważ 6 stycznia do niego napisałem i do dzisiaj żadnego odzewu — to do niego dość niepodobne. Mam nadzieję, że wszystko u niego ok, i to tylko jakieś problemy z dostępem do internetu.

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

wróżka Indygo
"mc 19.4.13" Rodin Tv - Jacek Kryg - mistrz feng shui o symbolice taoistycznej.
1234