Magiczny Świat -nr1 Smoki

Ryo2
Brzmi tajemniczo? I dobrze :D   "Magiczny Świat"  to będzie seria postów poświęcona istotom okreslanym mianom "magicznych" i ich wpływowi na tzw "realny" świat.  A on istnieje. Wyroki sądów , polityka lokalna , architektura miast. póki co mam pomysł na nr2 ale czy go tu przedstawię to będzie zależeć od tego jak przyjmiecie nr1 ;)
A więc zaczynamy od "mocnego uderzenia" czyli od smoków (mocniej już chyba nie da rady zacząć :D).

Ale smoki nie istnieją!  - jak ktoś mógłby sie zaperzyć.
Czyżby? Otóż istnieje duże miasto. Bardzo znane na świecie. Leżące w kraju określanym mianem supermocarstwa.  Owe miasto to Hongkong. W tym mieście latają niewidzialne smoki.

"buuuhahahaha" - już sobie wyobrażam ten rechot co poniektórych :D
Otóż moi drodzy niewidzialne nie oznacza że smoki są mniej realne. Są realne na tyle że w Hongkongu budynki buduje się z wielkimi dziurami po to by smok mógł przez nie swobodnie przelecieć :D

"Część Chińczyków wierzy bowiem, że latające bestie, rano i wieczorem, kursują pomiędzy morzem a wzgórzami okalającymi miasto. Stworzenia te posiadają wielką moc, dlatego lepiej z nimi nie zadzierać. Deweloperzy wolą zatem stracić część cennej powierzchni biurowej, ale stworzyć miasto dragon-friendly."

To cytacik z artykułu do którego link jest poniżej.  A kiedy my weźmiemy przykład z cywilizacji starszej niż nasza i zadbamy o nasze smoki? ;))

https://noizz.pl/nauka-i-technologia/dlaczego-wiezowce-w-hong-kongu-maja-dziwne-dziury-to-feng-shui/ze2sc9c?placement=WidgetSeeAlsoExtended&position=59

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

da®®io
to ja wklejam flagę Walii z czerwonym smokiem

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

da®®io
a to jest okładka płyty Deep Purple

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

Tak sobie właśnie lookam na ciekawostki związane z Walią i poza newsem że to tam żył sobie słynny Artur Pendragon to znalazłem informację o miejscowości o nazwie: "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyllllantysiliogogogoch" (kto to wymówi szybko 3x pod rząd? :D). Oznacza ona "Kościół Świętej Marii nad stawem wśród białych leszczyn niedaleko wodnego wiru pod Czerwoną pieczarą przy kościele św. Tysilia" i jest najdłuższą nazwą miejscowości w Europie

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

Olejmy Smoki i zakmijmy sie kaczkami!

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

A te dziury w blokach to nie są czasem po to, aby wiatr mógł sobie swobodnie hulać ;) Mam na myśli czynnik zmniejszania oporu w stosunku do siły wiatru.

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Olejmy Smoki i zakmijmy sie kaczkami!
Kaczek narazie nie ma w planach kapitanie ale jeśli chcesz watku o nich to mogę Ci oddać do zredagowania jakis numer Magicznego Świata :D

Re: Magiczny Świat -nr1 Smoki

Wenus napisał/a
A te dziury w blokach to nie są czasem po to, aby wiatr mógł sobie swobodnie hulać ;) Mam na myśli czynnik zmniejszania oporu w stosunku do siły wiatru.
Niee to definitywnie najprawdziwszejsze smoki. A ich trasy lotów ustalają dzięki feng shui

PS: wpisz w wyszukiwarkę  hong kong dragon holes  jak chcesz wiecej takich dziur obejrzeć :)