Mam dwie opcje na muzyczne bara bara..Co byscie Kolezanki wybraly?Znacie sie na tej muzie,ja niespecjalnie...

Mam dwie opcje na muzyczne bara bara..Co byscie Kolezanki wybraly?Znacie sie na tej muzie,ja niespecjalnie...

Koncerty w sobotę - 15 lipca: • ZALEWSKI • Sara James • T.Love • SMOLIK//KEV FOX • Zdechły Osa

czy

Koncerty w niedzielę - 16 lipca: • Mata • Brodka • Nocny Kochanek • Julia Żugaj • Maryla Rodowicz

Z ta Marylka to przegiecie...Wymyslili..////

Czytaj więcej na: https://www.kupbilecik.pl/imprezy/98909/Szczecinek/Festiwal+Zdobywcy+Fryderyk%C3%B3w/

Re: Mam dwie opcje na muzyczne bara bara..Co byscie Kolezanki wybraly?Znacie sie na tej muzie,ja niespecjalnie...

Przyłaszczka
No i teraz to masz problem, Mary, obyśmy zawsze takie mieli
Idź najlepiej na oba, jeśli tylko możesz.
🦋🦋🦋

Re: Mam dwie opcje na muzyczne bara bara..Co byscie Kolezanki wybraly?Znacie sie na tej muzie,ja niespecjalnie...

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]

Ja bym wybrała pierwszą opcję bo jest ZAlewski ,ale Brodkę też chciała bym zobaczyć.To ja jestem świeżo po Festiwalu  w Krakowie Letnie Brzmienia i jestem zachwycona.Dobrze doradziłaś z tym NIemenem i siostry Przybysz są zajebiste ,ale też bardzo pozytywna Kasia Nosowska i Kasperczyki .Nosowską lubię za filozofie życiowe i za książki i teksty ,ale z synem jak zaśpiewała to wymiatają. Na rapie się nie znam ,więc Kasperczyki akurat nie byli by na liście zespołów ,na który kupię bilet ,ale dostali o de mnie 100 na 100 bo mają piękną energie na scenie i robią szoł.Mam wrażenie że my w Krakowie mieliśmy lepszy wybór niż wyChoć było mi szkoda w drugi dzień Brodki ,Kukulskiej ,czy Vito bambino,no ale przecież jeszcze będzie okazja.