Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

Lwiczka9
Konsekwentna praca, zaangazowanie, skromność, lut szczęścia i wspaniała rodzina i drużyna i trener i sztab to wielkość Kamila.Szacun! Gratulacje dla Kamila.

Re: Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

da®®io
Pięknie rozegrany przez Stocha ten Turniej Czterech Skoczni -te 4 wygrane pokazały jego klasę, odporność psychiczną i wysoką formę, którą musi utrzymać aż do Olimpiady

Re: Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

Lwiczka9
Tak, styl nieprzeciętny. I odporność psychiczną godna podziwu.Ech..marzenia o medalu IO niech się spelnia. I dziś uwieńczeniem roku 2017 .Tak zostaje się POLSKIM SPORTOWCEM ROKU!

Re: Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Też oglądałam :)
Hanawald też dotrzymał słowa - jako pierwszy przybiegł mu pogratulować. Fajny gest.

Re: Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Odpisałam na Atlantydzie, a tutaj również jest o Kamilu :)), rewelacyjnie się oglądało, cieszę się, że to nie koniec :)
"Kamil Stoch jest drugim po Svenie Hannawaldzie zawodnikiem w historii, który triumfował na wszystkich czterech obiektach turnieju.

Po rewelacyjnym konkursie Stoch jest też liderem Pucharu Świata z przewagą 70 punktów nad kolejnym zawodnikiem."

Re: Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nareszcie!  Ogladalem. Gratulacje!

Re: Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

Lwiczka9
Hmm..nawet czwartm krolem zostal Stoch nazwany..ech czego to ludzie nie wymysla..:(

Re: Mamy to.Kamil Stoch zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni!

Jola
Lwiczka9 napisał/a
Hmm..nawet czwartm krolem zostal Stoch nazwany..ech czego to ludzie nie wymysla..:(

Tus(e)k tak rozdaje tytuły :)), czytałam wczoraj i również zwróciłam na to uwagę.
123