Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

Jola
O losie :))), w sumie nowy remont to już jakiś postęp, powiało optymizmem nie ma co he he...:)
Pozdrowienia dla nieutrudzonego budowniczego i jego cierpliwych mieszkańców :))

Re: Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

Jola
:DDD

Re: Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

Nie wiem w sumie jakiego efektu mamy się spodziewać, ale jeśli nasz Budowniczy pracuś ma w zamyśle coś na podobieństwo Krzywego Domka w Sopocie, to przestaję się dziwić przeciągającemu się remontowi :)))

Re: Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

da®®io
mnie się ta nazwa podoba:) jest oryginalna - forum całkiem dobrze funkcjonuje - może czas " na parapetówkę " :)

Re: Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

mnie się ta nazwa podoba:) jest oryginalna - forum całkiem dobrze funkcjonuje - może czas " na parapetówkę " :)

Ooo, jeszcze doczytałam, zabawny pomysł na nazwę forum i mi również się podoba, Marcin zawsze jest oryginalny :)

A parapetówka, to genialna myśl, koniecznie trzeba zwołać towarzystwo! :D, i zabrać ze sobą "conieco" :)

Re: Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

Kpt.Wojtek
No, no! Tylko nie conieco. Juz ja sie postaram.

Re: Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

Kpt.Wojtek napisał/a
No, no! Tylko nie conieco. Juz ja sie postaram.

:DDD
Na początek ;)

Re: Szczęśliwego Nowego Remontu! :DDD

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
kapitanie, może zamówmy już taką drugą szafę bo po co 2 razy w nocy po szkło latać:)))  to taki żarcik bo ja jestem jak kaktus " prawie nie piję "
12345