Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

MaryLou
Radości,szczęscia moc...i kufereczek stóweczek,daj Boże...
https://www.youtube.com/watch?v=2InGIbhgblo

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Sputnik
Przyłączam się do ŻYCZEŃ 🥰 Najlepszego Marcin. Twoje ZDROWIE 😍 Gęsinę szamam z wódeczką + buraczki🤭 Muzyczka https://youtu.be/g_uoH6hJilc

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Na pewno dziś, a jak nie dziś, to jutro
Dobrych życzeń nigdy za wiele. Ode mnie bukiecik kwiatów i motyle
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Wszystkiego Najlepszego Marcinie i zamiast rybki wedka;)

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

Sputnik
Ale fabryka 😋 Mam życzenie na moje imieniny 25 lipca mam 😜

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Radości,szczęscia moc...i kufereczek stóweczek,daj Boże...
https://www.youtube.com/watch?v=2InGIbhgblo
Dzięki Lwiczko za życzenia i muzykę Igora Krutoy :)

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Przyłączam się do ŻYCZEŃ 🥰 Najlepszego Marcin. Twoje ZDROWIE 😍 Gęsinę szamam z wódeczką + buraczki🤭 Muzyczka https://youtu.be/g_uoH6hJilc
Dzięki Sputniku - wódeczka i gęsina z buraczkami to świetne zestawienie :)

Re: Marcin,wszystkiego najlepszego,o ile to dzis!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Na pewno dziś, a jak nie dziś, to jutro
Dobrych życzeń nigdy za wiele. Ode mnie bukiecik kwiatów i motyle
Dziękuję Przylażczko, za kwiaty i motyle. Szczególnie te motyle mi się spodobały :)