Miałam nie wyróżniać już żadnych Artystów ,ale tych muszę

Miałam nie wyróżniać już żadnych Artystów ,ale tych muszę

Kawusia

Ralf namawiał na ich koncert i miał rację, że to cudowni ludzie. Dużo by można napisać ,ale po co ?Namawiam sprawdzić  bo przecież takie ocenianie Artystów nie jest do końca w porządku ,bo każdy ma inny poziom wrażliwości i ma prawo słuchać i zachwycać się tym co mu w Duszy gra. Poza   tym ominęłam tu parę wyjątkowych Wokalistów nie dlatego że nie doceniam ,ale miałam już na ten temat nie pisać ,No ale to co się działo na ich koncercie nie da się opisać ,a o niektórych rzeczach  nie mogę pisać .Najciekawsze jest to że nagrywanie ich koncertu zleciłam  .Po koncercie wszystkie nagrania okazały się uszkodzone ,a zdarzyło się to pierwszy raz. Potem udałam się na koncert Metamorfozy za dwa dni i Zalewskiego już nagrałam sobie sama. Odśpiewał 3 kawałki jak zwykle Najlepszy. No cóż mam już swoich pupilków ,ale chyba mam do tego prawo. A w Maju idę na Kwiat Jabłoni znów ,to już  będę mieć więcej osób do nagrywania  .A może tak miało być .Chciałam tylko powiedzieć że ilość instrumentów ZESPOŁU KWIATU JABŁONI ,I muzyka na bębnach skradła moje serce ,a gęsia skórka wyszła mi na całym ciele i jeszcze trzyma. Mam w domu dwa bębny ,jeden namalowała mi Wiedźma Artystka mandalę zatytułowana Nowa ziemia ,a drugi kupiłam w Anglii z koziej skóry. Czasem bębnię ,namawiam to uwalnia emocje i oczyszcza zwłaszcza w okresie Nowiu.

Re: Miałam nie wyróżniać już żadnych Artystów ,ale tych muszę

Kawusia
Uwielbiam Naturalność w ludziach ,bo przecież jeżeli działasz z poziomu Duszy to jesteś zawsze Najlepszy i nie masz konkurencji. I nie ważne co śpiewasz. Każdy ma swoją prawdę ,a my rezonujemy z tymi ,z którymi jesteśmy na zbieżnej Nie dawno zrobiłam małe doświadczenie ,byłam smutna i włączyłam piosenki Kasi Sochackiej które są smutne i nagle poczułam się lepiej po ich odsłuchaniu. A to oznacza że Kasia w tym momencie musiała mieć wysokie wibracje ,bo w przeciwnym razie  ściągnęła by mnie bardziej w dół. Z tego wysnuwa się wniosek że muzyka może podnosić na duchu i może obniżać wibrację. Radzę na to zwracać uwagę. Jeżeli ktoś był na Kwiecie Jabłoni i ma jakieś nagrania koncertowe ,to będę wdzięczna za zapodanie ich tu .

Re: Miałam nie wyróżniać już żadnych Artystów ,ale tych muszę

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

W Krakowie teraz też Krzysztof Zalewski śpiewał jeden kawałków Kory. Renata Przemyk też pięknie zaśpiewała aż wstali na aplaus wszyscy. Ostatni czas przyniósł wiele wrażeń muzycznych ,koncertowych i niech tak zostanie

Re: Miałam nie wyróżniać już żadnych Artystów ,ale tych muszę

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Bardzo lubię Kwiat jabłoni. Byłam jakiś czas temu na ich koncercie i się nie zawiodłam.
Szczególnie podoba mi się barwa głosu Kasi.
🦋🦋🦋

Re: Miałam nie wyróżniać już żadnych Artystów ,ale tych muszę

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
Bardzo lubię Kwiat jabłoni. Byłam jakiś czas temu na ich koncercie i się nie zawiodłam.
Szczególnie podoba mi się barwa głosu Kasi.
Przylaszczko jak masz jakieś nagrania z ich koncertu ,to wrzuć tu. Kasia to taka naturalna piękność ,w tym Świecie nadmuchanych ,sztucznych ludzi ,to cały zespół jest jak objawieniePodoba mi się jak wspierają Kasię i Jacka swoją grą i zaangażowaniem .Patrząc na nich miałam wrażenie że każda osoba z zespołu jest tak samo potrzebna i ważna tam. Ja mam ogólnie w życiu szczęście do Kaś ,ale i do Jacków też. A z nimi ogólnie to jest niesamowita historia ,bo ja się już od dawna wybierałam na ich koncert ,i jakieś nieprzewidziane okoliczności zawsze przeszkadzały ,a to zabrakło biletów ,a to znów mieli koncert w tym samym czasie co Natalia Przybysz ,która akurat promowała swoją płytę. A ostatnio jak pomyliłam i kupiłam nie na ten dzień bilety w którym oni występują ,to już przestałam wierzyć w przypadek. Zamiast na nich kupiłam bilet na Rapera ,a ja za  rapem nie przeszkadzam ,bo mam wrażenie że wokalista krzyczy ze sceny na mnie i wypomina mi błędy ,"A ty to jesteś taka ,taka niedobra" i jeszcze między słowami k...a i inne przekleństwa.Z moją wrażliwością na muzykę nie przejdzie to.Choć lubię niektóre piosenki Eminema ,i Kasperczyków ,ale Oni mają linię muzyczną i łaczą z hipchopem. Lub podoba mi się sposób w jaki np. Vito Bambino , włączy jakiś tekst mówiony ,ale robi to tak że to dla mnie jest zjadalne. Pamiętam jak Anka raz powiedziała Jak ktoś nie lubi Rapu niech spierdala ,wzięłam do siebie i spierdoliłam