Sezon rowerowy rozpoczęty

Kawusia

30 km trasa ,ale super bo cały czas prawie przez las.
A tu Yoko się popisuje ,wyszła pod dach tarasu i robi akrobacje.

No i mamy wiosnę ,i nów w Baranie ,zaćmienia i redrogradację .Jedyne wyjście żeby to przejść w miarę łagodnie ,to iść w naturę ,a konkretnie w las.

Re: Sezon rowerowy rozpoczęty

Kawusia
Za czasów Słowian jak kobiety miały okres to szły do lasu i mogły wrócić jak im przeszło. Teraz mamy dobrze bo mężczyźni nam pozwalają w domach być w tym czasie ,a do lasu idziemy jak chcemy .

Re: Sezon rowerowy rozpoczęty

MaryLou
Moja mama/z kieleckiego,czyli z samego gniazda Slowian /uciekala w nature,na łaki...Nie ma jak natura Kawusiu to fakt niezbity... Mam las i góre blisko..Kiedys chodzilam czesto,teraz warunki mnie zmuszaja do przebywanaia  w domu...czasem sie wyrwe...Ale czesciej nad morze...:) Las uwielbiam...Slowianskie zwyczaje,temat rzeka...teraz czytam Czas potegi Ewy Kassala o panowaniu Mieszka...Niby chrzescijanin,a poganin w duszy do konca...Ale zabijal ich i sprzedawal jako niewolnikow zeby miec na wojny prowadzenie...Jagiellon Wladyslaw tez niby chrzescijanin...We wszystkich nas plynie slowianska,poganska dusza..I po jakiego grzyba sie wypierac:)))))
 Co do roweru,dla mnie koniec...Po 3 miesiecznym dochodzeniu kolana do formy po upadku 3 lata  temu juz dalam sobie spokoj..
tak,bebny maja moc....Mozna sie niezle odstresowac:)) Choc nie probowalam to czasem poslucham bebniarzy:))
Co do muzy i zespolow ktore pokazujesz to wszystkie akceptuje,...mamy dobry gust:)))))
Pozdrawiam seredcznie i zycze pieknego tygodnia..
Mi potrzebne dobre mysli i zyczenia wiec spoko..przyjmuje...:))))

Re: Sezon rowerowy rozpoczęty

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Oj, aż mi się zachciało do lasu. Fajne zdjęcia :)
🦋🦋🦋

Re: Sezon rowerowy rozpoczęty

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Masz rację Lwiczko korzenie pogańskie mamyA ja mieszkam na górce i którą drogą bym nie wracała ,to zawsze pod górę ,na razie daję radę. Ale też się starzeję ,i może pomyślę o silniku jak coś ,ale młodzi by mnie zakrzyczeli ,że nie ma przyjemności z jazdy itd...Japończycy przepisują spacery po lesie na receptę ,zielone kąpiele leśne ,może i u nas kiedyś tak będzie. Chociaż na NFZ to u nas się idzie jak ma się coś do wycięcia ,bo leczenie jest ryzykowne.Kiedyś się zastanawiałam że dawniej nami się nikt nie przejmował nie było depresji .Jak już to od razu do domu wariatów zamykali na jakiś czas. Ja też życzę dużo pogodnych myśli i radości .

Re: Sezon rowerowy rozpoczęty

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przyłaszczka napisał/a
Oj, aż mi się zachciało do lasu. Fajne zdjęcia :)
u nas wycinki ,mam nadzieję że u was spokojniej.