Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

da®®io
powstala Atlantyda Bis - to juz nie multi ale kogel mogel

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

powstala Atlantyda Bis - to juz nie multi ale kogel mogel

Wieczny Malkontencie, ja nawet nie zauważyłam różnicy :), ale to może efekt mojej prośby nr1, za chwilę się rozejrzę, bo zazwyczaj piszę z telefonu, teraz odpaliłam lapka, a z nim to różnie bywa, czasem "dziwne" rzeczy mi się tu pokazują :)

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Darek, a czy tobie cos sie na forach kiedys podobalo czego sam nie zaproponowales, wymysliles albo zrobiles?
Czasem jestes wkurzajacy! Popros Szu i pomoze ci zrobic forum na nabble. Bedziesz mial tam swoja szuflandie, komorki do wynajecia, pokoiki z kozetkami, poradnie, biuro stacjonarnych podrozy i duuzo pilki ;)

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Darek popatrz na moim wątku...jest screen jak wyglada u mnie teraz...

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
No to spadaj na Atlantydę...co się rzucasz?...pozmieniano nie wszystkimi głosami...

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

da®®io
hieno, musisz pozmieniac ustawienia, podobno masz safari to tam jest sporo opcji pokombinuj z nimi- u mnie jest wszedzie dostep ale dla mnie to teraz kogel mogel, a moje dawne watki poszly w glab-pewnie niektore podbije - hopsa, hopsa

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

Jola napisał/a
Wieczny Malkontencie, ja nawet nie zauważyłam różnicy :),
To po co ja się tak starałem  skoro i tak to bez różnicy?

Re: Mnie taki uklad watkow sie nie podoba:(((

da®®io
Marcin, znasz takie powiedzenie " co sie polepszy to sie popie.przy"
chcieliscie to macie, ja sprobuje sobie z tym nowym ukladem radzic
123