Mój film zapodaję 😇

Sputnik
Pendolino było po trafieniu ze zwierzyną leśną więc był zapasowy skład na Wrocław i tak jeździłem na okrętkę przez tydzień.

Napiszę Wam ciekawostkę!

Epoka czyt. EP-09 byliśmy szybsi niż Pendziu mimo, że osiągaliśmy max160 na CMK a nie 200 km/h. Z Wrocka byliśmy na Zachodniej 20 minut przed czasem.

Mój film, który został zminusowany totalnie przez wiadomych osobników...

Re: Fake newsy / linki i fragmenty artykułów wyjaśniających rozpowszechniane kłamstwa

Nie wiedziałem gdzie mam to umieścić - więc poszedłem po najmniejszej linii oporu :)
Chodzi o to, że robiąc test sprzętu to spontanicznie wyszedł mi mini spontan, freestyle :)

I wyszła zagadka... O kim mowa? Inspiracja nie moja, wykonanie moje :) Bez dubletu...
Co ważne!!! Nie dotyczy to Nikogo z Forum!

Chodzi tu o personę z Sejmu!

Re: Mój film zapodaję 😇

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
:)