Moja Tajemnica

kapitanwojtek
A wiecie skad czerpie moja ogromna wiedze calymi garsciami?
Kalendarz 2017 z poradami na każdy dzień.
Jak zachwycić siebie szybkim i niedrogim daniem?
Jak usunąć z domu nieprzyjemny zapach po smażeniu puszkowanej mielonki ?
Jak błyskawicznie poradzisz sobie z wypaczonym charakterem?
Ktore pieluchy sa dla mnie najlepsze?
Jak zaklinac  patriotyczny sposob rzeczywistosc?
Jak wrozyc z kart i rzucac klatwy?

Codziennie czeka na mnie nowa porada lub ciekawostka...

Zrywam kartke i juz mam nowy temat na forum, a czesto i kilka >:)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Moja Tajemnica

kapitanwojtek
Przepraszam, dopiero jak przetrzezwialem zauwazylem ze sam na siebie donioslem >:D Musze znowu oddac sumienie do regeneracji >:D
[...]
:)

Re: Moja Tajemnica

:)
Myślisz, że jest co regenerować?:)

Re: Moja Tajemnica

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Nie jesteś, Kapitanie, Ratem:)
Nie ten styl:) Za mało cięty dowcip i gorszy język:)

To dlaczego się przyczepiłeś do Wojtka? Nie lepiej być sobą, a nie złośliwą babą:)

Re: Moja Tajemnica

zacny suchar, milordzie;)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Dopóki byłeś brany za Rata nikomu nie przeszkadzało twoje pisanie, przeciwnie. I w przeważającej większości nadal tak jest.
Po twoim DEMENTI jedna z perliczek poczuła się faktem zawiedziona:D, nie ten indorek!
Ot perliczkowa dulszczyzna!:DDD

Re: Moja Tajemnica

kapitanwojtek
Coz Zacny Sucharze, bede musial z tym zyc >;)