wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni
polecacie jakieś? muszę pić sok z buraków bleeee ale co zrobić jak trzeba.Może ktoś miał do czynienia aby wyciskaly sok z twardych warzyw i owoców.

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Wiliam
Piję prawie codziennie Sok z buraków nie potrzeba do tego wyciskarki za 1000 zł wystarczy dobra sokowirówka ja mam akurat Bosch (pewnie chińska) :)  ale daje radę. Chyba kosztuje około 300 -400 zł, Fakt jest sporo syfu przy czyszczeniu i myciu ale podejrzewam że wyciskarka też się sama nie umyje :)  Nie wiem czy wiesz ale z Sokiem z buraków trzeba uważać i nie pić go zaraz po wyciśnięciu bo zawiera znaczną ilość azotanów , musi odstać kilka godzin najlepiej w lodówie, dobrze jest dorzucić Jabco ma lepszy smak, Gdybym tego Soku nie pił już ponad rok mogło by mnie już nie być :)
 Nie wiem na co pijesz ten Sok ale polecam ci również Sok z kapusty (Białej nie kiszony)  Nie jest smaczny ale warto ...
albo przynajmniej poczytaj o nim.

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni
Cześć Vil o jak dobrze usłyszec taka radę, dziękuję serdecznie. Nie wiedziałam że sok z buraków musi odczekać do wypicia, tez dziękuję. A z kapusty to tą zwykła białą? Tez słyszałam że ten sok z kapusty ma moc. Tylko nie eiem ns co on jest dobry. Musze pić bo przy okazji badan6okresowych w pracy wyszła mi anemia i brak żelaza. Więc słyszałam że sok z buraków działa cuda. Fajnie ze są tutaj jeszcze tacy pomocni mężczyźni. Danke Vil.
ps.słyszałam że wyciskarki są lepsze bo soli bardziej odżywcze niż z sokowirówki. I coś muszę zakupić.

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Wiliam
Ten post był aktualizowany .
[wymoderowano linki]
Na wyciskarkach się nie znam :(ale możesz tez Sok z buraków z Marwita pić tylko świeży 100%
Pa

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni
No właśnie czytam o soku z kapusty, świetny.  Zobaczę może sokowirówkę kupię, coś napewno. Pozdrawiam, pa.

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Wy tak na serio, czy marketing szeptany robicie? Jak przyjdzie Dziewczyna z Perłami, to zapyta, dlaczego nie  zrobię z Wami porządku ;)

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni
Na serio Szuwar a kto by mi kazał pić sok z buraków ble albo z kapusty, ale cóż zdrowie ważniejsze, dam radę; )

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni napisał/a
Na serio Szuwar a kto by mi kazał pić sok z buraków ble albo z kapusty, ale cóż zdrowie ważniejsze, dam radę; )
Życzę Wam dużo zdrowia, a co do marketingu szeptanego, to zrobiłem szybki internetowy rekonesans i na przykład wątek "Gdzie kupić destylator" jest typowym wątkiem marketingowym, pisanym na zamówienie (dlatego skasowałem tam linki). A tutaj chwilę później pojawia się wątek napisany w podobnym tonie, więc nie wiem co o nim myśleć ;)

PS. Alkohol też jest dla wielu osób ble, a jednak firmy związane z jego dystrybucją starają się o reklamę :)

PS. Zasadniczo, żeby nie było wątpliwości, to chyba powinien być wprowadzony na forum zakaz podawania nazw firm, produktów i linków prowadzących na przykład do aptek internetowych.

ale skoro obiecujecie... ;)

https://youtu.be/medIUB2Ui4g?t=7m43s