wyciskarki do soków do 1000zeta

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica
Ok.Dziękuję. Ale ale Vil, już pal sześć reklama lodówki, ale reklama Twojej osoby może przyprawić o dreszcze i coś jeszcze he he.;) Nie daj Boże aby wyszła z tego "pikanteria seksualna " AHAHA. A JESZCZE nie daj Boże, że jesteś jakimś dobrym kolega, znajomym, chłopakiem, mężem jakieś koleżanki czyjejs z tego forum. Ups może się znowu porobić jak Anie zarzuca mnie tą pikanterie.;) może w kolejnym naszych fajnych rozmowach nie mów ze jestes duży, itd. bo taka reklama jest strasznie niebezpieczną dla pyskatej starej panny; )
ps.pozdrawiam.
ps.1 całkiem dobrze Ci to wyszło; )

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica
Vil trzymaj się zasad i nie reklamuj swoich warunków bo Cię skasuje brzydki moder; )

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Wiliam
Nie skasuje, ON WIDZI ŻE SIĘ STARAM ZMIENIĆ :) na lepsze :) o ile to możliwe, zresztą jeśli chodzi o reklamę Sokowira to miał niestety rację.
Hej

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica
Szuwarowi odbija palma. Skasował nawet stronę o soku z kapusty ; ( a nie zapisałam

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica
Tak mi się przypomniło :) że bardzo dużo żelaza zawierają o dziwo - rodzynki :) więc smacznego

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Szuwarku reklama robionych własnoręcznie  soków powinna być poza wszelkimi zasadami.Bo jeżeli chodzi o zdrowie to powinniśmy promować zdrowy tryb życia ,i namawiać ludzi by podjęli to wyzwanie.Jeżeli cel przyświeca dobro to środki nie są aż tak ważne.Dlatego jak możesz to sam pij takie soki ,a efekty zobaczysz po nie długim czasie,pozdrawiam
Ja nie skasowałem tekstu — skasowałem natomiast link, który prowadził do apteki internetowej oraz model /nazwę sokowirówki. Zgadzam się, to bardzo brutalne, ale życie czasami jest brutalne :)

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Lothar.
To bardzo ciekawa myśl >;) Życie jest brutalne. Hmm można nią wytłumaczyć dowolny czyn, A my wcale nie musimy być brutalni, prawda? Ba można nawet zachęcać do wyrozumiałości :) Więc nie kasuj, jak nie musisz.

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

szuw napisał/a
[...]
Nie ma się co martwić gdzie jak gdzie ale do sklepu to każda kobieta trafi ,nie trzeba prowadzić he he
123