wyciskarki do soków do 1000zeta

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni
Szuwar daj ludziom żyć; )

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez czarownica bywalczyni
czarownica bywalczyni napisał/a
polecacie jakieś? muszę pić sok z buraków bleeee ale co zrobić jak trzeba.Może ktoś miał do czynienia aby wyciskaly sok z twardych warzyw i owoców.
Drogo 1000zł są tańsze i też spełniają swoją funkcję .Słyszałam że wyciskarki są lepsze niż sokowirówki.Ja niestety mam sokowirówkę,ale w przyszłości może dorobię się wyciskarki.Chodzi o to że w sokowirówce nie wyciśniesz tyle soku co w wyciskarce.Ja do soku z buraków dodaję trochę cytryny i jabłko ,pycha polecam.

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

dziewczyna z perłami
dla mnie to podszepty, ale skoro  niektórym osobom to pomaga?
Najszybsze sposoby leczenia w stanach chorobowych są w "Aptece".

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Dziękuję kawus!  Tak zrobię; )

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

czarownica bywalczyni
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
A po jakim czasie Viliam od zrobienia soku z buraków go pijesz?  Ile czasu stoi lodówce?

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Wiliam
3 - 4 godziny w lodówie :)  marki mojej lodówki nie podam by nie być posądzony o reklamę, ale jest duża wyższa  niż ja a ja mały nie jestem i srebrna takiego modelu nie ma już na rynku. :)
Hej

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Wiliam napisał/a
[...]
Akurat Was nie posądzam raczej o reklamę, ale skoro kasujemy na forum posty z marketingiem szeptanym, oraz linki do stron komercyjnych, to niestety wszyscy musimy trzymać się takich zasad, bo za chwilę zrobi się bałagan — abo wszyscy, albo nikt ;)

Re: wyciskarki do soków do 1000zeta

Kawusia
szuw napisał/a
Wiliam napisał/a
[...]
Szuwarku reklama robionych własnoręcznie  soków powinna być poza wszelkimi zasadami.Bo jeżeli chodzi o zdrowie to powinniśmy promować zdrowy tryb życia ,i namawiać ludzi by podjęli to wyzwanie.Jeżeli cel przyświeca dobro to środki nie są aż tak ważne.Dlatego jak możesz to sam pij takie soki ,a efekty zobaczysz po nie długim czasie,pozdrawiam
123