Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami napisał/a
Niestety nie mogę wystartować po Twoją rękę, ale mogę Ci pomóc wybrać kandydatkę. Mam dobre oko na pary.
Trudno, będę szukał dalej i dziękuję, że wyciągasz w moją stronę pomocną dłoń.

Na temat życia na wsi, to przypomniała mi się jeszcze taka pioseneczka (szczególnie panom powinna się spodobać — ze względu na ładne widoki):

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

Lothar. napisał/a
Masz bardzo romantyczne wyobrażenie o pracy na roli :) Wiele lat temu odetchnąłem jak się od tego uwolniłem. Dobrze pracować zgodnie z wykształceniem i z wieloma ludźmi :)
Być może masz rację — wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
Proponuję, żeby przetarg na Szuwarka wygrała Rozalka.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami napisał/a
Proponuję, żeby przetarg na Szuwarka wygrała Rozalka.
Rozalka jest fajna, tylko czy ma traktor i kombajn? Tego nie wiem.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
A masz prawo jazdy na traktor i kombajn?

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami napisał/a
A masz prawo jazdy na traktor i kombajn?
Dlaczego to ja mam mieć? Dziewczyny na traktory! :)

https://youtu.be/kFRgvFlJXAI?t=13s

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
Szuwarku, nie za duże masz wymagania? A co Ty będziesz robił mieszkając na wsi?  Wieczory literackie?

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami napisał/a
Szuwarku, nie za duże masz wymagania? A co Ty będziesz robił mieszkając na wsi?  Wieczory literackie?
Dużo ostatnio rozmyślam o swoim przyszłym życiu na wsi. Wieczory literackie to bardzo dobry pomysł. Mógłbym na wsi robić też wiele innych rzeczy. W grę wchodzą: spacery pośród ukwieconych łąk i pól; rozmyślanie i recytowanie głośno wierszy; wędrówki nad rzekę i przeglądanie się w lustrze wody; łowienie ryb; rozmowy z miejscowym proboszczem, młynarzem i obiady u hrabiego — właściciela majątku. To wyczerpujące zajęcia, ale jestem gotów się im poświecić.

PS. Mógłbym też rozmawiać, śpiewać, grać na akordeonie, palić tytoń z miejscowymi i przyglądać się opalonym dziewczynom podczas żniw:

PS. A tak poważniej — to na traktor mam prawo jazdy, a na kombajn będę musiał chyba zrobić (?) ;)