Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

sputnik
UE nie ma nic do tego. Ja do swojej ubezpieczalni nie mogę się dodzwonić od tygodnia. Płacę 1100 PLN AC+OC i wszystko ale moi znajomi płacą 4500 a słyszałem że skoczyło do o 100% to jakaś makabra!

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Jeśli chodzi o opłaty to płacimy na równi z innymi,tylko że nasze pensje są znacznie niższe niż pensje obywateli innych państw należących do Uni.

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

A wszystko to za rządów PiS ? ;)

Nowy podatek rządu PiS uderzy kierowców po kieszeni? <<--

A szykuje się jeszcze wzrost opłat za ZUS <<--

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

sputnik
Mnie 10% właśnie przyszło mimo, że mam wszystkie możliwe zniżki bezkolizyjnej jazdy :)
https://youtu.be/qrO4YZeyl0I

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Czyli jak komuś się chce pracować to niech robi na te opłaty.Wszystko dobrze ale ja tylko zapytam na kogo w takim razie byście zagłosowali jeszcze raz skoro tamci jeszcze bardziej żałośni.

Re: Strasznie ubezpieczenie za autko zdrożało dobre 30%

Pracujemy jak najlepiej potrafimy tylko mamy nie fart ze urodzili smy się w Polsce.
12