Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
...żona szuka rolnika.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez @
Jola_rebeliantka napisał/a
Tu masz ciekawy przekaz :)

I jak? :D

Fajnie, kilka dni wstecz trafiłem na taki filmik:

Niebezpiecznie jest przytulać się mocno do pajęczaka - może złożyć kokon ;)

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Tobie to się wszystkie kobiety podobają :)))))
Chyba większości mężczyzn pobadają się piękne kobiety, ale wygląd to przecież nie wszytko :)

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
...żona szuka rolnika.
Chcesz powiedzieć, że powinienem zająć się rolnictwem? Super, lubię kontakt z fauna i florą, zastanowię się nad tym.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
Te twoje ciągotki do przestrzeni na końcu świata...biesiad przy akordeonie i wspólnym śpiewaniu...prostoty życia i piękna bez makijażu...

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami napisał/a
Te twoje ciągotki do przestrzeni na końcu świata...biesiad przy akordeonie i wspólnym śpiewaniu...prostoty życia i piękna bez makijażu...
Myślę, że potrafiłbym się odnaleźć w roli rolnika. Byłoby to połączenie 3 z moich licznych pasji: do fauny, flory i motoryzacji.

Więc jeśli jest tutaj jakaś dziewczyna z wieloma hektarami ziemi, z liczną fauną, florą, inwentarzem, kombajnami i traktorami, to proszę zgłaszać swoje pisemne kandydatury w dziele obsługi klienta.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką

dziewczyna z perłami
Niestety nie mogę wystartować po Twoją rękę, ale mogę Ci pomóc wybrać kandydatkę. Mam dobre oko na pary.

Re: Mowa ciała czyli coś poza socjotechniką