Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Lwiczka9
o 20.00
Pozostałe to:
Szwecja-Korea Pd 14.00
Belgia-Panama 17.00
Czy Europa bedzie góra?

Re: Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

da®®io
to ja obstawiam takie wyniki
* Szwecja-Korea PD 2:0
* Belgia  - Panama 2:0
* Tunezja - Anglia  0:2

Re: Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Lwiczka9
A ja...nie mam bladego pojecia..po co mam znow spudlowac jak z tymi Niemcami i Meksykiem 5-2 :)))
Mysle,ze sumarycznie...wygra Europa. A Anglia na mur beton. Dobra- Anglia-Tunezja 3-0.

Re: Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
o 20.00
Pozostałe to:
Szwecja-Korea Pd 14.00
Belgia-Panama 17.00
Czy Europa bedzie góra?
Szwedzi mają najtrudniejszego rywala , reszta powinna łatwo wygrać :)

Tunezja - Anglia 0:3
Szwecja - Korea Płd 1:1
Belgia - Panama  4:0 (choć for fun będę za Panamą :D )

Re: Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Na razie Szwecja wygrala z Koreą 1-0. Mordęga. A teraz Belgowie morduja sie z Panama. Do przerwy 0-0...Europejczycy maja nielekko dzis. A co bedzie z Anglia? Mecz za 2 godziny.

Krzysiu byłes blisko z ta Panamą:))80 procentowe Bingo!:)))

Re: Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Ryo2
Panama pokazała że coś tam potrafi na boisku , parę razy przycisnęli Belgów  , no ale tym razem jednak obeszło się bez niespodzianki  ;)

Re: Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A dzięki Lwiczko , po pierwszej połowie zwątpiłem trochę w Belgów (ale miałem za to ubaw oglądając Panamę) :D

Re: Mundial w poniedziałek 18.06. Anglia-Tunezja.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ooo znalazłem ciekawostkę odnośnie starego mundialu z udziałem Anglików (będzie horrorzaście )

"W 1982 roku podczas mundialu w Hiszpanii zatrzymali się w hotelu Tamaricies, w którym jest nawiedzony pokój, niewynajmowany nikomu z gości. Selekcjoner Ron Greenwood powiedział jednak: - Do diabła z tym - i sam wstąpił do pomieszczenia z filiżanką herbaty. Kilkanaście godzin później uległ niegroźnemu urazowi oka. W pokoju zakwaterował Kevina Keegana i Trevora Brooking, którzy wkrótce doznali kontuzji. Pierwszy z wymienionych aż musiał się z tego powodu udać na zabieg do Niemiec."
https://sport.onet.pl/mundial-2018/reprezentacja-belgii/mundial-2018-kto-gra-w-grupie-g-jakie-reprezentacje/vw6lzkg