"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

ostatnia kolejka przyniosła ważne rozstrzygniecia-moim zdaniem z walki wykrusza się mocniejszy rywal Sokół a pozostaje slabszy czyli Lechia ale wynik meczu mówi cos odwrotnego Sokół-Lechia Tom. O:6,
Tur Bielsk-Widzew 0:1, wazne ze nadal liderujemy z 2 pkt. przewagi-jest pewne ze zacięta walka o awans będzie trwac do konca a najwazniejszy będzie mecz bezposredni w koncowce za tzw. 6 punktow

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
tak wygląda tabela dla trojki zespołów na 6 meczy do konca

1.Widzew Łódź
28 - m
60 - pkt.
51 - 22

2.Lechia Tomaszów Maz.
62 - 32

3.Polonia Warszawa
54 - 29

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
Mamy nadal lidera-Widzew wygrał 3:0, Tomaszów 2:1 i dalej trwa zacięta walka o awans do wyzszej ligi

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
no to czołowka tabeli się rozbujała:)
Łowicz-Widzew 1:4, Tomaszów-Sulejowek 5:0, Aleksandrow-Ostróda 5:2 - w tabeli bez zmian-nadal prowadzi Widzew-walka o awans nadal trwa

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
podobno caly stadion " wyprzedany" na sobotni mecz z Polonią W-wa do sprzedazy było OSIEM biletow ktore rozeszly sie w 4 minuty-bilety te " powstały " ze zwolnionych karnetow-i to zaczyna ocierac sie o skandal, zeby na hitowy mecz nie bylo mozna wejsc tak "z marszu"

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Lwiczka9
Trzymam kciuki! Niestety druzyna pilkarska z mojego miasta tylko rok wytrwala w II lidze...Znaczy to,ze wchodzicie w nasze miejsce  w przypadku awansu...Powodzenia! PS. Zapewne byly spotkania Gwardia Koszalin-Widzew Łodz w III lidze,ale ja tego nie sledze namietnie,choc moi w domu tak....Moze i byla ostra rywalizacja,kto wie?:)Szokiem byl awans do dwojki,nawet stadion trzeba bylo modernizowac,i rozgrywali u rywali,a nie u siebie.Dopoki jak spelnili wymogi PZPN to powrocili,ale widac na krotko..///Szkoda....No ale ktos musi odpasc,zeby ktos mogl wejsc..Powodzenia! Macie to! Zapewna transmisja w radio miejscowym bedzie..

W sumie to nie kumam tego podzialu na ekstraklase,I i II lige..a III ? Hmmm/...?:)))))

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

III/4 liga podzielona jest na regiony, wiec raczej w tej klasie rozgrywkowej nie doszloby do spotkania z Koszalinem, predzej w Pucharze Polski-wierzę, ze awansujemy-tymbardziej ze Tomaszow moze nie dostac licencji na II lige

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
byc moze ten mecz z Polonią bedzie w telewizjach regionalnych - sobota godz.18
1234 ... 11