"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
faktycznie, wasza Gwardia byla w tabeli razem z ŁKS, i chyba poprzegrywała, ale to nie moje barwy:(

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Lwiczka9
Dzieki za wyjasnienie...znalazlam cos takiego z lat 70ych...ale same przegrane z wami mamy na koncie:((

http://www.hppn.pl/liga/kluby/113,Gwardia-Koszalin/rywale/30,Widzew-Lodz-vs-Gwardia-Koszalin?c=1

Gwardia Koszalin vs Widzew Łódź
Ważne:
Poniższe statystyki dotyczą jedynie meczów ligowych rozegranych w I i II lidze (dzisiejszej ekstraklasie i I lidze). Tym samym nie są w nie wliczone mecze pucharowe oraz ligowe rozegrane na niższym niż drugi szczebel rozgrywek krajowych.
» Podsumowanie:

liczba spotkań zwycięstwa
klubu Gwardia Koszalin remisy porażki bramki
4 0 0 4 1 - 8
» Lista spotkań:

. sezon liga mecz
1. 1973/74 II liga gr. północna Gwardia Koszalin 1:2 Widzew Łódź
2. 1973/74 II liga gr. północna Widzew Łódź 2:0 Gwardia Koszalin
3. 1974/75 II liga gr. północna Widzew Łódź 3:0 Gwardia Koszalin
4. 1974/75 II liga gr. północna Gwardia Koszalin 0:1 Widzew Łódź

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
dzięki za to archiwum pilkarskie-mam inne ale zbyt skomplikowane, a to jest calkiem poręczne:)
to po tym sezonie 74/75 Widzew awansowal do 1 ligi i zacząl budowac swa potęgę

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
a wiec wygrana Widzew-Polonia 2:0, oraz wygrana 1:0 Tomaszowa i status quo w tabeli utrzymany

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Lwiczka9
Cel blisko...

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

nie wiem czy blisko, taka drużyna powinna mieć awans na 4 mecze przed końcem- dzisiaj zgubili 2 ważne punkty-byl remis 0:0 w Łomży i Tomaszow po wygranej 2:1 zrownal sie punktami - za tydzien bedzie decydujący bezposredni mecz z Tomaszowem i to bedzie walka o umowne " 6 pkt " - zaczynam sie mocno niepokoic o wynik tego meczu-walka bedzie do ostatniej minuty ostatniej kolejki, a miałobyc tak spokojnie:(

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
Gdyby miała awans na 4 mecze przed końcem to by było nudno a tak to masz emocje. Zresztą mym zdaniem liga jest ciekawsza gdy nie ma w niej "dominatorów" i ostatnia kolejka decyduje o wszystkim :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
Ryo, chcialbym wierzyć, ze w dwóch ostatnich meczach zdobędziemy 6 cennych punktów i wszystko skończy się ok, ale taki sam plan ma ta drużynka z Tomaszowa i w tym jest sęk-mecz sobotni będzie decydujący o losach Widzewa na lata
12345 ... 11