"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
O św Makrelo , zupełnie zapominałem że Smuda wylądował w 3 lidze

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

sponsorem Widzewa był " Murapol " i to Sapota go tutaj sciagnąl- oczekiwania były większe bo w tym sezonie miał być " spacerek " ale rzeczywistość okazała się inna

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Widzew wpadł w panikę? bo jak inaczej traktować zwolnienie Smudy z funkcji trenera przed tym najważniejszym meczem-nie wiem czy to dobra decyzja-coś się dzieje dziwnego w klubie i to w takim kluczowym momencie-presja jest ogromna

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Zwolnili go? Cokolwiek głupi pomysł w takim momencie, bo nawet nowy trener o umiejętnościach Mourinho , Kloppa czy Zidana  by za wiele nie zdziałał w tak krótkim czasie (chyba)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
od dzisiaj nowym trenerem jest Mroczkowski-on juz kiedys trenował Widzew - oby to wszystko dobrze się skonczyło - przecież wszystko jest zależne od nas-wystarczy tylko wygrać

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
Dlaczego zwolnili Smudę? Wiadomo coś?

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

I jak zaszales troche...albo na koniec tygodnia dasz urodzinowego czadu?;))...

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

poczytaj sobie co piszczy w widzewskiej trawie:) http://www.widzewtomy.net/
1234567 ... 11