"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Lwiczka9
Jejku,to trzymam kciuki! Sie porobilo..
ja juz odliczam godziny do MS...Trzeba "odpocząc" od forum..:))wakacje idą i lato piekne jest!
Nasza Gwardyjka sezon sie pobawila i znowu spadek do ligi nizej....//

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Lwiczka9
Mialo byc do Ciebie Darek....

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

No to trzymam kciuki za Widzew Darek , zapowiada się ciekawa sobota ;)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
fajnie, ze mamy się czym emocjonować, ale przed sezonem to w tym meczu stawiałbym wynik 3:1 a teraz to nawet może być 1:1 co byłoby dramatem przed ostatnią kolejką-moja wiara w sukces mocno osłabła

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

poczekaj, bo się myknąlem- napisze to na wlasciwym temacie

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
Dżapan-Koreany zmiotą wszystkich. :D ...aż się boję o naszą reprezentację bo też ma Dżapan w grupie

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

mecz sezonu na remis 0 : 0 nic nie zmienił co jest "sukcesem " Widzewa bo goście byli o wiele groźniejsi i lepsi - w ostatniej kolejce mecz wyjazdowy w Ostródzie trzeba WYGRAC bo Tomaszów zapewne wygra u siebie-Jeszcze mamy lidera bo liczy się bezposredni bilans, a ten mamy lepszy - za tydzień koniec tego cięzkiego sezonu-oby wszystko szczesliwie sie rozwiązało

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
niby to tylko III / IV liga a prosze jakie emocje - tak wierzylismy w ten sukces juz dzis, ale cóż - musimy poczekac, trzeba jeszcze zagrać jak najlepiej ostatni mecz
https://m.sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/759623/skandaliczne-zachowanie-smudy-trener-widzewa-obrazil-szkoleniowca-lechii
123456 ... 11