"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
hiena napisał/a
Do pieciu razy sztuke mial?...nie wiedzialam o tym...
W sumie wymądrzam sie bo była o tym wzmianka w tym linku co go Darek gdzieś tu na wątku  wrzucił a jakims ekspertem to nie jestem ;)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
a to jest pierwszy wywiad z nowym trenerem http://www.youtube.com/watch?v=BCRmtXJdttU&

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Nic sie nie stalo...gdybys sie nie przyznal...to bym uwierzyla bo nie ogladalam tego linku;)...ale fajnie ze jestes szczery:)...

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
" SMUDA ODCHODZI PO RAZ PIĄTY!
Dobiegła końca piąta przygoda Franciszka Smudy z
Widzewem. Legendarny szkoleniowiec opuszcza drużynę na
kolejkę przed końcem sezonu. Klub zdecydował się na ten
krok, by zminimalizować ryzyko wpadki w meczu
przesądzającym o awansie do II ligi. " źródło: widzew to my

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
Jest fatalnie po grze w obu meczach po 1-szej połowie:((((((((

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Lwiczka9
Maja wygrac!!!! Nie trac wiary! wroce z basenu to zerkne

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
musieliby w 2-iej polowie strzelic aż 2 bramki - to się dziś nie uda:(

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

47min.rzut karny dla Widzewa i 1:1
-potrzebny jeszcze jeden gol-az z tych emocji zalozylem szalik klubowy- nadzieja jeszcze nie "umarła"
1 ... 3456789 ... 11