"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

*rzut karny na 1:1 który przywrócil wiarę w końcowy sukces

http://www.youtube.com/watch?v=OFUKvwnQB2g&

*bramka na 1:2 która odwróciła losy tego meczu

http://www.youtube.com/watch?v=bxonKkO_cnk&
*decydujący gol Widzewa na 1:3 dający calkowity oddech:)
http://www.youtube.com/watch?v=fniGNRn5gK0&

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Lwiczka9
Bomba! Gratulacje! Nigdy nie trac wiary! dopoki pilka w grze wszystko jest mozliwe..jak mawial trener Górski..
ta ostatnia kontra kapitalna,obejrzałam..No to Darek,nasze druzyny zamienily sie miejscami. Twoja awansowala do 2 ligi,moja z niej spadla...Pilka jest okragła,moze i dla nas zaswieci w przyszlym roku sloneczko..
Jasne,ze stawiasz piwko:)))) Masz jak w banku,ze  jak bede w Lodzi, to piwo bedzie:)Nie wiem kiedy,ale ..bede:))
PS. a drugie za to ciagłe poprawianie malej literki   de na duza jak D...arek:))) I za tego rrrrooobbbooota,,,,,

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Darku, jeśli Ciebie to cieszy to i mnie jest jakoś tak miło na duszy :) Piłka nożna nie jest moim hobby ale jak towarzystwo miłe w czasie meczu to nawet i ja zerknę  tak jak dziś w czasie meczu Chorwacja ,,, coś tam :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
ten sezon był trudny-ta liga wcale nie była łatwa-zobaczymy jak nam pójdzie w wyzszej lidze-dzięki za wspomaganie:) dobrej nocki:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
a wiecie, ze z tej ligi spada min. Legia II :))) za rok może być awans Poloni Warszawa

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Chorwacja - Nigeria 2:0 niezly mecz i Chorwacja robi psikusa Argentynie-dobranoc:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Bo pilka ma w sobie magie..Wenus...Znasz kanał internetowy"łączy nas piłka"? Tam sa fajne filmiki o naszej reprezentacji:) W ogole Mistrzostwa swiata w pilce to jeden wielki odlot...:)Pozdrowka,trzymaj sie  ,moze kiedys kibicko?:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Z Polonii to mam multum szalików i innych gadżetów, jakby ktoś reflektował to mogę oddać :)
1 ... 567891011