"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

hiena
Oj Darek...można mieć jeszcze większe emocje...jak postawisz dukaty:)...i wtedy możesz mieć coś  z tej piłki...

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

dziś o godz. 01 w nocy pod stadionem ok.3000 widzewskich kibiców witało piłkarzy powracajacych z tego zwycięskiego meczu-jest pewne, ze naruszono ciszę nocną, byly flary, sztuczne ognie, syreny policyjne-pod stadionem byla nocna feta-ludzie mieszkajacy kolo stadionu mają tam przerąbane-bo tam nigdy nie będzie spokoju

ludzie skrzyknęli się na fb i przyszli o północy
pod stadion Widzewa

środek nocy, a tu impreza pod stadionem taka
 jakby zaraz miałbyc mecz

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
widzewska Łódź oszalała po tym awansie-zapowiadana jest feta z udziałem naszych piłkarzy na placu Wolności-zobaczymy co na to włodarze miasta

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io

ta tablica wynikowa jest najwazniejszą
w najnowszej historii Widzewa

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Hej :) A jak dzisiejsze emocje? nieco już opadły? Szkoda, że takie dwa mało efektowne gole przesądziły o wyniku dzisiejszego meczu... nawet i mnie szlag mało nie trafił :(

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
trzeba mysleć o kolejnych meczach bo ta grupa bedzie niesamowicie wyrównana - była taka piosenka " po zielonej trawie pilka goni, albo my wygramy albo oni, albo bedzie dobrze albo bedzie źle- piłka jest okrągła, a bramki są dwie "

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus
Kiedy następne mecze? Nie wiem czy je obejrzę bo jutro mam wyjazd na kajaki.

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
24.06. z Kolumbią
28.06. z Japonią
1 ... 7891011