"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
77min.rzut rozny dla Widzewa i jest 1:2 !!!

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
*Widzew strzela w 88 min. na 1:3
*Ostroda strzela w 92 min. na 2:3
i KONIEC MECZU-MAMY AWANS !!!
Tomaszow wygrał 3:0 ale jest drugi To był istny horror

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Maja wygrac!!!! Nie trac wiary! wroce z basenu to zerkne
lwiczko, jesteś niesamowita:) chyba kiedys musimy spotkac się na kawę/piwo:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
załozylem szalik, wystawiłem na stół proporczyk, sciskałem kciuki i UDAŁO SIĘ !!!!!!!! :)))))))))
teraz jeszcze sprawy licencyjne, ale to nie powinno byc juz przeszkodą

[...]

Brawo

No i za rok powtóreczka bo takie awanse na kilka kolejek naprzód to jednak nudne są

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

za stary jestem na takie emocje:))) wolę spokój na 3 kolejki przed końcem,
a teraz dla odreagowania stuknę sobie puszkę na wieczorny meczyk zimnego piwa " Perła "

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus
Nie wiem do końca o czym rozmawiacie ale coś czuję, że to są baaardzo pozytywne emocje :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
bardzo ładnie to rozkminiłaś-to jest piłka nożna i niezależnie od poziomu choć my z tego nic nie mamy to budzi ona ogromne emocje
1 ... 4567891011