"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
hieno, szalenstwa nie bylo, ciasteczko, piwko i mecz w kameralnym gronie, parę smsow, telefonow i tyle 55 zaliczone:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Bardzo dobrze ze zwolnili...on jest do dupy trener...spartaczyl z Polska...potem Regensburg i teraz to...

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Strzelił focha i nie przyszedł na spotkanie  , ehh Smuda :D

No dobra , mieliście ciekawie a teraz będzie jeszcze ciekawiej . Trzymam kciuki za wygraną ;)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Bardzo dobrze ze zwolnili...on jest do dupy trener...spartaczyl z Polska...potem Regensburg i teraz to...
Ale to jest legenda klubu , już piąty raz ich prowadził :D

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

To spoko...ja tez nie wyprawiam z jakas pompa...to jest wogole cyrk bo urodziny Ma sie tylko raz...Takze imieniny bardziej pasuje celebrowac:)...

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Do pieciu razy sztuke mial?...nie wiedzialam o tym...

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
Sukcesy Smudy w Widzew Łódź
Mistrzostwo Polski (2x):1995/1996, 1996/1997
Wicemistrzostwo Polski (1x): 1994/1995
Superpuchar Polski (1x): 1996
Faza grupowa Ligi Mistrzów UEFA: 1996/1997

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

hiena
Aha...no ale to juz tyle lat minelo od tych sukcesow...
12345678 ... 11