"moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus
Dobranoc, śpij spokojnie po takich emocjach :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ja się na ten odlot widocznie nie załapałam, ale to nic..... cieszę się, że tak wiele osób ma z tego radochę :) Dobrej nocki :)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

pamietam ze kiedys o tym pisałas i dlatego wspomnialem o Polonii, milej niedzieli-już dziś jest dalej Mundial:)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Wenus
Dobranoc, i fascynujących meczów nawet we śnie ;)

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
hej, po takiej wyczerpującej i emocjonującej piłkarskiej sobocie ciężko będzie zasnąć, dobranoc.

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
trochę szkoda Smudy, bo to na nim skupiła się ta złość-choc ma także zasługę w tym awansie ale " łaska kibica i prezesa na pstrym koniu jeździ " -teraz liczymy na trenera Mroczkowskiego

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

Ryo2
Prezesi to wrażliwe duszyczki. Zwolnienie Smudy najprawdopodobniej zainspirowało też prezesa hiszpańskiej federacji do tego by zwolnił selekcjonera (już na mundialu , a Smuda z kolei wyleciał przed najważniejszym meczem) :D

Re: "moje" piłkarskie rozgrywki wchodzą w decydujący etap

da®®io
ale ten widzewski zarzad juz tak eksperymentowal bo Smuda stał się trenerem na 2-ą kolejkę tego sezonu i zmienił tego trenera który przygotowywał drużynę do sezonu i gdy przegrał 1-szy mecz jesienią to go wywalono
1 ... 67891011