Muzyczna Szafa grająca niezapomniane klasyki:)

Re: ???

da®®io
a ten utworek Led Zeppelin obił Cię o uszy? bo mnie on siedzi w głowie:)
http://www.youtube.com/watch?v=Plzk-xvVS68& albo ten
http://www.youtube.com/watch?v=qoqQnR8NOVI& takie krótkie "piosenki" a jakie niesamowicie brzmiące:)

Re: ???

Wenus
Często słucham Trójki a tam takie utwory często grają, tych jednak nie kojarzę ale pewnie dlatego, że nie w moim guście muzycznym :)

Re: ???

A z takich "zabytkowych" utworów to ten pamiętam doskonale :)  https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

Re: ???

Led Zeppelin jest nazywany zespołem hard rockowym, ale tak naprawdę to wszechstronna grupa, potrafiąca zagrać wszystko, rocka i boogie, country, balladę i bluesa-tego też chyba nie znasz
http://www.youtube.com/watch?v=QNL60B4ITA0&
ten Zeppelin też jest niesamowity:)

http://www.youtube.com/watch?v=Pu94mWlgzMY&

Re: ???

Re: ???

da®®io
przecież wiem, to taki sytuacyjny żarcik:) nie moja wina, że autor wybrał taki obrazek a nie inny sympatyczniejszy, a co ona popija to nie widać, ale.pewnie to angielska herbatka-muszę zobaczyć jakie.jest tłumaczenie tekstu tego utworu, ale mnie się on podoba-taki powolny bluesowy walec:)

Re: ???

Wenus
Ty sobie żartujesz ale kobiety nie zawsze takie żarty akceptują na swój temat ;) Ja jakbym była nią to bym się wkurzyła  ;))

Re: ???

da®®io
ok, przeczytałaś, usunąłem-teraz Ty możesz dokonać poprawek w swoim wpisie i...nie było sprawy
12