??? /certyfikat SSL, zielona kłódeczka itp./

??? /certyfikat SSL, zielona kłódeczka itp./

Walkiria dzisiaj napisala: Witaj, Serenity.

Podczas rejestracji pojawia sie komunikat j.w. W tym ostrzezenie o duzym prawdopodobienstwie odczytania hasla i wszelkich innych danych. Wiec poki co nie skorzystalam z tej opcji. Anonimowo bezpieczniej.

Do uslyszenia

Re: ???

da®®io
Nie wiem co wyłapała Walkiria-może to znów jakiś trojan bo one mają takie działanie, ale nie da się ukryć, że Ona jest przewrażliwiona na punkcie zagrożeń w sieci bo we współczesnym świecie i tak podlegamy totalnej inwigilacji i przed tym się nie obronimy

Re: ???

Kpt.Wojtek
Ale zabezpieczac sie trzeba. Juz na onecie bylo wiele skarg o wirusy na linkach Lothara.

Re: ???

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nic nie dzieje się bez przyczyny, u mnie net od dawna się muli jak zaglądam na Atlantydę. Ale przyczyny dojść nie mogę.

Re: ???

da®®io
Minko, jak masz w kompie jakieś fajne swoje fotki czy inne poufne dane to chroń je bo Ci Trojanek je wyciągnie ps. sprawdasz swój komputer pod tym kątem antywirusowym?

Re: ???

Wenus
Od strony technicznej o mój komp. dba fachowiec ale dość rzadko mam go pod ręką, zatem wolę nie ryzykować.

Re: ???

da®®io
w takim razie życzę zaufania do tego osobistego Administratora bo też to może być ryzykowne-ps. ale się objadłem, zrobiłem sobie "michę" botwinki buraczkowej z ziemnikami:) lubisz takie danie? a u Ciebie co na obiadek?

Re: ???

Wenus
Niedługo kończy studia na kier. informatycznym (programista) to zaufanie mam.
Ad.ps. uwielbiam buraczki w każdej postaci, narobiłeś mi smaku ;) U mnie chudy rosołek, jestem na L4 i lekarz zalecił.
123