Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

„RUSSIANS - STING / Violin cover by Agnieszka Flis”

Sting - Russians (Official Music Video)

„W Europie i Ameryce
Narasta uczucie histerii,
W odpowiedzi na wszystkie groźby
Zawarte w retorycznych mowach Sowietów
Pan Chruszczow powiedział "Pogrzebiemy was"
Nie podpisuję się pod tym punktem widzenia,
To byłaby czysta ignorancja,
Jeśli Rosjanie również kochają swoje dzieci.

Jak mogę uchronić mojego synka
Przed śmiertelną zabawką Oppenheimera?
Nie ma zapasów zdrowego rozsądek
Po żadnej ze stron politycznego muru.

Łączy nas ta sama biologia,
Niezależnie od ideologii
Wierzcie mi, gdy mówię, że
Mam nadzieję, że Rosjanie również kochają swoje dzieci.

Nie ma takiego precedensu w historii,
Dzięki któremu prezydent zdobyłby się na słowa
Nie ma czegoś takiego jak wojna, którą można wygrać,
To kłamstwo, w które już nie wierzymy
Pan Reagan mówi "Ochronimy was”,
Nie podpisuję się pod tym punktem widzenia,
Wierzcie mi, gdy mówię, że
Mam nadzieję, że Rosjanie również kochają swoje dzieci.

Łączy nas ta sama biologia,
Niezależnie od ideologii
To, co może ocalić nas, mnie i Ciebie,
To czy Rosjanie również kochają swoje dzieci”.

Źródło tłumaczenia: https://www.groove.pl/sting/russians/piosenka/911485

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

„KAZKA - I AM NOT OK”

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Dziś rano przypomniał mi się ten kawałek po 8 latach :)

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

„Jacek Kleyff w Orkiestrze Na Zdrowie - KAT”

Władimir Putin w cerkwi Foto: Kremlin Pool/Russian Look / Forum

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

List do cara - (A letter to the tsar)

„Bogusław Szul zanotował, że była to „jedna z najulubieńszych piosenek legionowych, ogólnie znana i śpiewana”, znana już w okresie poprzedzającym wybuch I wojny światowej”.