Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

„Nie mam domu”

https://youtu.be/TOVAZYM4nAY

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Sputnik
Ten materiał powinni wyświetlać na dworcach, w środkach komunikacji zbiorowej gdzie jest ponad 50% Ukraińców na obecną chwilę i co???! I nic!!! Przejdźta się do bylejakiego marketu i zobaczą co tam się dzieje... Ukraina kupuje wino białe, chipsy - produkty pierwszej potrzeby!

Do kogo jest to skierowane? Do Użytkówników tego zacnego Forum?!

Możesz mnie czarować, zaklinać, banować do woli ale zdania nie zmienię ze względu na własne obserwacje.

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

Sputnik napisał/a
Ten materiał powinni wyświetlać na dworcach, w środkach komunikacji zbiorowej gdzie jest ponad 50% Ukraińców na obecną chwilę i co???!
I co? Chciałbyś Ukraińcom uciekającym przed wojną wyświetlać sceny wojenne?
Niczym Kaja Godek, która kobietom z wojenną traumą chce rozdawać ulotki, aby instruować je, jak się mają zachować "w razie prób namawiania ich do aborcji"?

W jaki sposób przeszkadzają Ci Ukraińcy na dworcu — uciekający przed wojną?
Odbierają Ci miejsce na dworcu, czy coś innego?

Wrocławski dworzec: Źródło obrazka <<-

Mnie cieszy, że są z daleka od świszczących pocisków nad ich głowami. Lepiej, że Ci ludzie tłoczą się dzisiaj na polskim dworcu niż w jakimś schronie na Ukrainie.

Najważniejsze, że przebywają już w bezpiecznym miejscu — z dala od śmiertelnych pocisków śmigających nad ich głowami.

Sputnik napisał/a
 I nic!!! Przejdźta się do bylejakiego marketu i zobaczą co tam się dzieje... Ukraina kupuje wino białe, chipsy - produkty pierwszej potrzeby!
Byłem nie raz i nie widziałem żadnych anomalii.
 Jeśli brakuje Ci białego wina i czipsów, to mogę Ci wysłać paczkę żywnościową — z winem i czipsami, podaj mi adres na priv.

Sputnik napisał/a
Do kogo jest to skierowane? Do uzytkowników tego zacnego Forum?!

Możesz mnie czarować, zaklinać, banować do woli ale zdania nie zmienię ze względu na własne obserwacje.
Do kogo to jest kierowane? To jest wątek muzyczny kierowany — dla przeciwników Putina, dla przeciwników wojny na Ukrainie, czyli dla ludzi świadomych. Ale również dla tych, którzy niestety z sympatią spoglądają na najeźdźcę Rosję, aby się opamiętali.

Przypominam przy okazji, że jest to wątek muzyczny, a nie dyskusyjny i preferowana jest tutaj muzyka, a nie pier....nie głupot.

PS. A tak swoją drogą, to pamiętam, jak na Onecie wykłócałeś się za mną, że Rosjanie słusznie anektowali Krym.
Więc aż tak bardzo nie dziwi mnie Twoja niechęć do Ukraińców — w sumie wiąże się to w logiczną całość.

Sputnik napisał/a
Możesz mnie czarować, zaklinać, banować do woli ale zdania nie zmienię ze względu na własne obserwacje.
Zbanowałem Cię kiedyś? Jeszcze nie, ale jeśli będziesz rozpowszechniał propagandę antyuchodźczą, to zacznę, albo katapultuję Cię na forum do sąsiadów, gdzie znajdziesz pasujący do tej propagandy target :)

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

„Anet Fadeeva - Jesteśmy Ukrainą. Chwała Ukrainie! Chwała bohaterom!”

„Niebo natychmiast poszarzało
Tylko strach witał w powietrzu
Nad miastem zabrzęczała syrena
że nieprzyjaciel nas zaatakował

A nasi żołnierze stali
Trzymając broń w rękach
Walczyli o swoją ziemię
Bohaterowie są dla nas na zawsze

Jesteśmy Ukrainą
Jesteśmy rodziną
Jesteśmy Ukrainą
To jest nasza ziemia
Jesteśmy Ukraińcami
Możemy zrobić wszystko
Wierzę w to w każdej chwili
Ponieważ mamy siłę

Do domu przyszli nieznajomi
Krzycząc, że musisz być zbawiony
Ogień palił się wszędzie
Chcieli wprowadzić własne prawa

A my nazywamy się Ukraina
Nasz duch rośnie za każdym razem
Nie padniemy na kolana
Ponieważ mamy niezniszczalną siłę”

Re: Muzyka antyputinowska, antysowiecka, antyradziecka

„Kazik śpiewa Z Mazurkiem KULT-Sowieci”