NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI WPISY ŁAMIĄCE ZASADY FORUM.

wklejamy link albo jakieś namiarowe info o takim obraźliwym spamie a potem ja spróbuję to utylizować w koszu

-------------
Edit administratora: Pozwolę sobie dodać krótką instrukcję zgłaszania komentarzy, żeby miało to ręce i nogi:

Instrukcja zgłaszania komentarza:

Zgłoszenie powinno obowiązkowo zawierać:

1. Link do zgłaszanego wątku lub komentarza
2. Fragment zgłaszanej treści
3. Uzasadnienie zgłoszenia.

Zgłoszenia niezawierające tych 3 elementów nie będą wcale rozpatrywane (będą przenoszone do kosza), podobnie zgłoszenia napastliwe, zawierające inwektywy itp.

PS 1. Użytkownik nie może się odwoływać w tym wątku od decyzji administratora forum i komentować jej (jest to ostateczna decyzja), może jedynie odwołać się od decyzji moderatora.

PS 2. Zgłoszenia rozpatrywane są w miarę wolnego czasu administratora i moderatora forum, więc prosimy o zrozumienie i cierpliwość ;)

Szuw

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Grzegorz Nowak
zgłaszam do usuniecia watek daria w ktorym szykanuje rodzine z 16 dziecmi. zachowanie ponizej normy. to chyba jakis twardoglowy chinski komunista

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Grzegorz Nowak
zglaszam marianne rudom do usuniecia za to ze atakuje mnie czyli czlowieka, ktory walczy z szykanowaniem wielodzietnej rodziny przez lewicowego aparatczyka daria

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Grzegorz Nowak
Grzegorz Nowak napisał/a
zgłaszam do usuniecia watek daria w ktorym szykanuje rodzine z 16 dziecmi. zachowanie ponizej normy. to chyba jakis twardoglowy chinski komunista
Zgłoszenie odrzucam, ponieważ każdy na tutejszym forum ma prawo do przedstawiania własnych poglądów na jakikolwiek temat. Pod warunkiem, że robi to oczywiście bez używania inwektyw, wulgaryzmów, nie łamie zasad forum czy prawa a wpisy nie są jakoś wyjątkowo napastliwe, czy chamskie.

[...]

Zgłoszenie odrzucone, powód odrzucenia przedstawiony wyżej

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Grzegorz Nowak
w takim razie ponownie zgłaszam napastliwy  na wielodzitna rodzine watek [wymoderowano] daria

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Grzegorz Nowak napisał/a
w takim razie ponownie zgłaszam napastliwy  na wielodzitna rodzine watek [wymoderowano] daria
Zacytuj w takim razie konkretny fragment lub komentarz, który według Ciebie jest wyjątkowo napastliwy i łamie zasady tego forum

Re: NA TYM WĄTKU ZGŁASZAMY DO MODERACJI KONTROWERSYJNE WPISY

Grzegorz Nowak
zglaszam watek lwiczki9 ktory sklada sie z pomowien i zanizania warosci i szykanowania uczestnikow innego forum
12345