Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

Dziwne rzeczy — między fikcją a rzeczywistością

Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?). Od tego momentu, w moim otoczeniu zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Początkowo myślałem, że to tylko dziwne zbiegi okoliczności, jednak cuda zaczęły się zdarzać za każdym razem, gdy wchodziłem na forum. Początkowo drobne: ni stąd, ni zowąd samoczynnie przewracał się kubek z kawą i zalewał ważne dokumenty, sama otwierała się szafa, wybuchała żarówka w żyrandolu, włączało się radio na cały regulator. Za każdym razem, gdy włączałem laptopa i wchodziłem na forum, coś się działo.

Dziwne zdarzenia stopniowo się nasilały. Zamarzały parówki wrzucone do wrzącej wody, blokowały się zamki w drzwiach i puszczały dopiero po wyłączaniu laptopa. W środku nocy potrafił zadzwonić telefon, a gdy odbierałem — grała rosyjska muzyka, słychać było krzyki Grzywiastej, szepty Lwiczki (mnie już nie ma na forum) lub w późniejszych czasach głośny i typowy śmiech Anastazji (ahahahaha). W lustrze wiszącym w przedpokoju i łazience znienacka potrafiła pojawić się, postać wąsatego mężczyzny z sombrero na głowie, a w świeżo umytych oknach, z zacieków tworzyła się postać w kapeluszu i z jabłkiem na nosie, a później czarny, skrzydlaty anioł. Pies potrafił nagle zaryczeć jak lew, a kot sąsiadów śpiewać piosenki znane z forumowego YouTube.

Bywało, że w mieszkaniu nagle, w ciągu kilku minut spadała temperatura o kilkanaście stopni, a ze ściany wchodził legion rzymski, przechodził przez mieszkanie i wychodził drugą ścianą. To tylko strzępek dziwnych zdarzań, które nawiedzają mnie po włączeniu tego forum, można by wymieniać i wymieniać.

A u was wszystko w porządku?

http://youtu.be/TFAf_xgNjpE
@

Re: Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

@
Haha pamiętam ten twój post :)

Re: Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

Tylko na forum wrzuciłem go w formie żeńskiej ;p
@

Re: Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

@
Wiem, idę spać. Dobranoc. Wszyscy szalejecie, może ty kobieta jesteś a Sylwia szpiegiem haha. Idę, pa.

Re: Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

Miłych, bardzo przyjemnych snów.

PS. Sylwia na bank jest szpiegiem Lothara (takim z filmu  James Bond - Agent 007) ;p

Re: Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

dziewczyna w perłowej sukience
Wyobraź sobie, że...w tamtym czasie na forum były osoby, które tranzytowały taką energię.
Powstały powiązania magiczne, albo się odtworzyły? Może to karma?  A może to siła grupowa (wspólna) odbiła się w Tobie?

Re: Na forum Magia.Onet.pl trafiłem w 2006/2007 roku (?)

Kropelka
Oj były magiczne osoby i działo się
,-2