Nadajmy imiona maluszkom

propozycja
Proponuję, żeby ten najmłodszy miał na imię Darek.

Re: Nadajmy imiona maluszkom

pytam
Chodzi o to, że skończy tak kiepsko jak Darek na Atlantydzie?

Re: Nadajmy imiona maluszkom

ciekawa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez propozycja
No i co tam słychać u Darka?

Re: Nadajmy imiona maluszkom

Darek to pechowe imię
Nic dobrego. Dziobią go po głowie więc chyba też będzie upośledzony.

Re: Nadajmy imiona maluszkom

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez propozycja
Zastanawiam sie jak ty przezylas/s w wielodzietnej rodzinie patologicznej? Opowiedz nam o tym.

Re: Nadajmy imiona maluszkom

to straszne
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Darek to pechowe imię
Własna matka wyrzuciła Darka z gniazda bo był patolem.

Re: Nadajmy imiona maluszkom

da®®io
ile ty przygłupie masz lat ze taki poziom debilizmu prezentujesz-docen tchorzu moją wole do jawnosci mojego imienia skoro sam innym boisz sie ujawnic swoje zskamuflowany prowokatorze

Re: Nadajmy imiona maluszkom

Eustachy
Ja mam na imię Eustachy ale co to ma do rzeczy? Tu rozmawiamy o upośledzonym umysłowo Darku, którego matka wyrzuciła z gniazda bo za bardzo odstawał od społeczeństwa.
12