Nadajmy imiona maluszkom

Re: Nadajmy imiona maluszkom

da®®io
jak ty jestes eustachy to sie stad wyeusachiuj :)

Re: Nadajmy imiona maluszkom

Eustachy
Czy wszystkie Darki są tak upośledzone jak ty czy tylko wy dwaj?

Re: Nadajmy imiona maluszkom

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Eustachy
glupi kre.tynie- calym problemem tego bocianka byl fakt, ze jest najmlodszy i wymagal najwiekszej troski a wyzywienie takiego przedszkola nie jest proste-jak takich jak ty czytam to mam wrazenie, ze wpadla wam bomba do kolyski, albo mamusia miała pod gorke do szkoly

Re: Nadajmy imiona maluszkom

da®®io
Lem powiedzial " gdyby nie internet tobym nawet nie wiedział ilu kretynow, idiotow, debili jest wokół "

Re: Nadajmy imiona maluszkom

Eustachy
A kiedy ja czytam ciebie to się zastanawiam ile mamusia musiała zjeść śniegu, żeby urodzić takiego bałwana?

Re: Nadajmy imiona maluszkom

Eustachy
Widocznie Lem przeczytał twoje posty.

Re: Nadajmy imiona maluszkom

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Eustachy
wy jestescie trollami z krostami na mozgu i z luzami pod deklem-wspolczuje waszym bliskim
12