Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

Jola

Utarło się stwierdzenie, że uczymy się przez całe życie do tego powinno się brac za przykład mądrzejszych od siebie.
Jak bardzo sugestywne wnioski naukowca są zbieżne z postawą, jaką prezentują nieograniczane w rozwoju dzieci :)

Re: Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

to jest " ulubiona " postać Kasi/Madziuni-bo ma u Niej przechlapane za mnożenie (do kwadratu) prędkości światła w próżni-ile My o tym dyskutowalismy... :)))

Re: Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

dziewczyna z perłami
Wszystkie małe dzieci są fajne, ale zazwyczaj nie wyrastają na drugich Einsteinów. To również trzeba wziąć przy porównaniach.

Re: Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
Wszystkie małe dzieci są fajne, ale zazwyczaj nie wyrastają na drugich Einsteinów. To również trzeba wziąć przy porównaniach.

Owszem Perełko, ale również dlatego, że z wiekiem dzieci jednak upodabniają się do dorosłych :)

Re: Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

to jest " ulubiona " postać Kasi/Madziuni-bo ma u Niej przechlapane za mnożenie (do kwadratu) prędkości światła w próżni-ile My o tym dyskutowalismy... :)))

Podobno był nieco ...ekscentryczny :))), a to ulubiony cytat.
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona."

Re: Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

ultramaryna
Może odbiegnę lekko od tematu,ale muszę ci Jolu napisać,że ja osobicie uważam cię za najbardziej szczerą osobę na obu forach.

Re: Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

Lwiczka9
:)No to ja tez przyłączę sie do zdania Ultramaryny....:) Jola nie owija w bawełne i potrafi w bezwzgledny sposób obnazyc interlokutora,Jednakze dostrzega takze jego niewatpliwe zalety:)  Jej obiektywizm i dystans jest godzien szacunku. Chcialoby sie rzec-nie zmieniaj sie Jolu..:)Choc czasem strach...brrrr...prawda jest bolesna ale potrzebna. To podstawowy warunek przyjazni. Mysle,ze Jola ma w realu oddanych przyjaciol. Pozdrawiam ja. Bo Ciebie to chyba nie znam Ultra...czy znamy sie?:) Ale tez Cie pozdrawiam.

Re: Najtrudniejsze w realizacji są proste teorie ...:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ultramaryna
ultramaryna napisał/a
Może odbiegnę lekko od tematu,ale muszę ci Jolu napisać,że ja osobicie uważam cię za najbardziej szczerą osobę na obu forach.

Ooo, dziękuję. ... jest jakiś haczyk? :)
12