Nareszcie w kajdankach...

MaryLou
Miły widok,juz za chwile w Sądzie w Miami. Piekny to bedzie widok! Doczekałam sie...
Relacja live...https://www.youtube.com/results?search_query=live+Trump+Miami

Re: Nareszcie w kajdankach...

Kpt.Wojtek
Witaj.
Ciekawy jestem ile lat bedzie trwal ten proces, ale nadzieja na wyrok skazujacy jest.

Re: Nareszcie w kajdankach...

MaryLou
Tak czy siak. Moze sobie gadac co chce,a nawet ponownie wystartowac w wyborach bo tego jankeskie prawo mu nie zabrania.
Ale milo popatrzec zwyklemu szarakowi jak pali sie doopa debilom...
Johnson juz sie spalil.
Putin czy Lukaszenka tez tak skoncza.
Nie wspomne o naszym rodzimym popaprancu o kaczych nózkach...
Berlusconi zaliczyl glebe wczoraj..
Jednak miec w papierach "aresztowany" robi drobna roznice...
Przeszedl do historii jako pierwszy prezydent USA aresztowany. Niech sie cieszy tym wyjatkowym zaszczytem...
Jakos moje kolezanki wielbiace chama zamilkly...W realu i w sieci...
Syptomatyczne.