Jak powstały religie?

Re: Jak powstały religie?

Przyłaszczka
W tym drugim przypadku nie bóg, ale anioł Gabriel podobno.
Co zrobić. Od wieków bogowie lubią patrzeć, jak się ludzie zabijają.
🦋🦋🦋

Re: Jak powstały religie?

Kawusia
Przylażczka napisał/a
W tym drugim przypadku nie bóg, ale anioł Gabriel podobno.
Co zrobić. Od wieków bogowie lubią patrzeć, jak się ludzie zabijają.
Moja koleżanka lubi wróżenie kartami ,i opowiadała mi że wyszło jej z kart że mamy nie jednego Boga i że jeden z nich panujący nad ziemią nie jest zbyt dobry ,to by wyjaśniało skąd tyle zła na Świecie, i zjawisko karmy.
Mamy różne zapatrywania na temat kart ,ja uważam że absolutnie mamy duszę i informacje prosto ze źródła są dla nas najbardziej wiarygodne ,i nie potrzebujemy kart ,ale ona uważa że znając przyszłe zdarzenia ,możemy coś zmienić i uzdrowić. Ja też czasem znam przyszłe zdarzenia ,ale nie z kart i nie zawsze. Czasem dane jest mi coś w oczy tylko po to żeby to zmienić ,a nie po to by cieszyć się że wiem. Wracając jednak do tematu Bogów ,ja odczuwam to tak że każdy ma to w co wierzy. Dlatego ja wierzę w dobrego Boga i z nim mam kontakt. Ale przecież każdy jest inny i póki to nie jest dla człowieka szkodliwe ,to niech wierzy w co chce. Niestety religie są przeciwko człowiekowi ,odbierają wolność i ingerują mocno w jego rozwój ,dlatego są szkodliwe. Z jednej strony mówią że masz wolną wolę ,a z drugiej masz nakazy i zakazy ,samo to już pokazuje jak dalekie to od prawdy.

Re: Jak powstały religie?

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]
Wiesz, teorii na temat bogów jest wiele. Np. ojciec Pio twierdził, że Ziemia jest w rękach upadłych aniołów, ale to jedyna planeta wiodąca do świata stworzonego przez boga.

Sitchin Twierdzi, że na Ziemię dawno temu przybyli kosmici, stworzyli człowieka do pracy w kopalniach złota, a sami byli uznawani za bogów. Jestem w stanie przychylić się do tej teorii.

Natomiast boga rozumiem- jako Źródło, rodzaj energii, mocy, który jest w każdym człowieku, zwierzęciu, roślinie i rzeczy.
🦋🦋🦋

Re: Jak powstały religie?

Kawusia
Przylażczka napisał/a
Kawusia napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

A pamiętam ten filmik na poprzednim forum o tym że ziemia jest w rękach upadłych aniołów.Wiesz Przylaszczko jeśli weźmiemy pod uwagę to co się dzieje na ziemi i wszystkie moje źródła nie mogą zaprzeczyć tej teorii. Natomiast lepiej przyjąć że nasz Bóg jest dobry ,bo wtedy nie dajemy przyzwolenia na istnienie w naszym życiu innych Bogów. A jako kreatorkom dzieje się nam dobrze dlatego ,bo mamy dobrego Boga. Naszą wolną wolą wykluczamy z życia to co nie jest nam na rękę. I uwierz mi lepiej tak. Też odbieram Boga ,jako Najwyższe Żródło energii, mocy.

Re: Jak powstały religie?

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Jak powstały religie?

Kawusia
Kpt.Wojtek napisał/a