Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
Wprawdzie chciałabym, żeby Dzień Kobiet trwał cały rok, jednak muszę się pogodzić z upływem czasu i zaakceptować fakt, że wiosenne święto tuż tuż.
I tak mi się zamarzyło, żeby zobaczyć Zająca w uścisku Skorpiona  Co Ty na to, Szuwarku? Wiem, że znowu trudne  Pozdrawiam wiosennie
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Proszę o zmianę obrazka

Kpt.Wojtek
A Dario nie moze tego obrazka zmienic? Mial chyba uprawnienia od Szu.

Re: Proszę o zmianę obrazka

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Marcina porwali chyba jacyś "obcy"...😀, zaczynam się martwić...;)))

Witaj Przylażczko marzycielko, Zając w uścisku Skorpiona, rety, rety.... .:)))

Re: Proszę o zmianę obrazka

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
A Dario nie moze tego obrazka zmienic? Mial chyba uprawnienia od Szu.

Chyba nadal ma, może nie chce sam decydować...:)

No wiesz, ten zając w skorpionim uścisku brzmi groźnie...;)))

Re: Proszę o zmianę obrazka

da®®io
hej - witam - ja tego obrazka nie mogę zmienić - szuwar upowaznił mnie jedynie do zajmowania się koszem
ŻYCZĘ WSZYSTKIM SPOKOJNYCH ŚWIĄT I SMACZNYCH POTRAW Z JAJEK NA TWARDO :)

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
Dziękuję, Chłopaki, za chęć pomocy, ale tak, jak myślałam, takiego Zająca to może jedynie Szuwarek zrobić

Przecież wszyscy wiedzą, że mężczyzna, jak obiecał, to zrobi i nie trzeba mu o tym do pół roku przypominać
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Jola! :) napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

Witaj, Jolu.
Ja tylko chciałam wypróbować możliwości Moderatora. Czy ma takie i czy zechce
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Proszę o zmianę obrazka

da®®io
napisalem przed chwilą na maila do Marcina, zeby zamienił ten tytułowy obrazek na jakiś wiosenno - wielkanocny
12345