Proszę o zmianę obrazka

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
Bo to było przed inflacją
No nie liczy się ile, ale dobre serce.
Też bym chciała mieć bez, kiedyś miałam, teraz mam za mały ogródek. Ale mogę w zasadzie posadzić na działce miejskiej, przyległej do mojej, żeby mi oczy cieszył i roztaczał zapach. Tak zarobię.
🦋🦋🦋

Re: Proszę o zmianę obrazka

Kawusia

 Popatrz Przylaszczko bo my się tych kwiatów czepiłyśmy ,a księżniczki wolą jednak owoce.

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a

 Popatrz Przylaszczko bo my się tych kwiatów czepiłyśmy ,a księżniczki wolą jednak owoce.

Wiadomo. Byle nie w plasterkach.
🦋🦋🦋

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
Dziękuję, Szuwarku, to jest piękne
Piękniejsze niż sobie wyobrażałam.
Brakuje tylko motyla.
🦋🦋🦋

Re: Proszę o zmianę obrazka

MaryLou
Piekna ta wiosna w górach...Marzą mi sie...dziekuje!

Re: Proszę o zmianę obrazka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Dziękuję, Szuwarku, to jest piękne
Piękniejsze niż sobie wyobrażałam.
Brakuje tylko motyla.
Gapa ze mnie. Nie wiem, jak mogłem zapomnieć o motylach. Nazbierałem ich cały kapelusz, niestety część już uciekła... :)

Re: Proszę o zmianę obrazka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Piekna ta wiosna w górach...Marzą mi sie...dziekuje!
Dziękuję i Pozdrawiam! :)

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

Dziękuję. Śliczny motyl w moim ulubionym kolorze bezchmurnego nieba.
Nie wierzę, że uciekły na zawsze. Tyle pięknych kwiatów na pewno je skusi. Ten jeden tak macha skrzydełkami, rozsiewając ich zapach, że nie będzie chyba za długo samotny.
🦋🦋🦋
12345