Proszę o zmianę obrazka

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Piekna ta wiosna w górach...Marzą mi sie...dziekuje!
Dla mnie te góry to taki normalny widok, że zawsze się dziwię, że innym się to tak bardzo podoba. To nie jest, oczywiście tak, że mnie ten widok nie zachwyca, ale jednak nie tak często, jak ludzi, którzy mają płasko za oknem.
🦋🦋🦋

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Elektryzujący ten czarno- zmieniający kolory motyl. Nie mogę oderwać od niego wzroku
Dziękuję
🦋🦋🦋

Re: Proszę o zmianę obrazka

Cieszę się, jeśli się podoba i dzięki za inspiracje! :)

Ten obrazek na górze forum zrobiłem samodzielnie, ale:

Ostatnio dużo mówi się o sztucznej inteligencji AI.  Więc w drodze przez łąki i pola wpadłem na pomysł, aby pójść z duchem czasu i poprosiłem sztuczną inteligencję o stworzenie kilku obrazków.

Poprosiłem AI o stworzenie obrazków kwiatów na postawie poniższych słów:

"Stwórz ładne kwiaty, aby było wesoło, majowo i ciepło. Niezapominajki, zapach bzu, konwalii i jaśminu".

Sztuczna inteligencja w kilka minut wygenerowała takie obrazki jak poniżej:

Co o nich myślicie? Jak się podobają?

PS. Można je wykorzystać w awatarach na Muli Forum — są to unikalne obrazki, niepublikowane nigdzie indziej.

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Bardzo ładne. Możliwe, że skorzystam z jakiegoś, kiedy będę chciała zmienić obrazek.
A dlaczego ten motyl lata już wokół innego? Niewierny jakiś.
🦋🦋🦋

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przylażczka napisał/a
Bardzo ładne. Możliwe, że skorzystam z jakiegoś, kiedy będę chciała zmienić obrazek.
A dlaczego ten motyl lata już wokół innego? Niewierny jakiś.
Od razu, że niewierny i skacze z kwiatka na kwiatek?... A może przeszukuje łąkę w pocie czoła, aby znaleźć najlepsze pyłki dla swojej motylowej księżniczki? Albo poleciał z kolegą na kufelek nektaru z kwiatów polnych? :)

Multi Forum

Re: Proszę o zmianę obrazka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Jola! :) napisał/a
Marcina porwali chyba jacyś "obcy"...😀, zaczynam się martwić...;)))

Witaj Przylażczko marzycielko, Zając w uścisku Skorpiona, rety, rety.... .:)))
Dziękuję Jolu za troskę i wizytację / kontrolę forum   :)

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

Uspokoiłeś mnie:)
Byle za długo nie mitrężył, bo księżniczka czeka. Kwiaty wszak stuliły pąki, bo słonko zaszło. Czas do domu:)
🦋🦋🦋

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
Coraz piękniejszy ten obrazek. Śliczne kolory. Cudowne kwiaty.
🦋🦋🦋
12345