Proszę o zmianę obrazka

Re: Proszę o zmianę obrazka

hej - witam - ja tego obrazka nie mogę zmienić - szuwar upowaznił mnie jedynie do zajmowania się koszem
ŻYCZĘ WSZYSTKIM SPOKOJNYCH ŚWIĄT I SMACZNYCH POTRAW Z JAJEK NA TWARDO :)
Dziękuję i odwzajemniam

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
Piękny obrazek wyszedł Ci, Szuwarku  A Skorpion jaki wymalowany na Święta  Dziękuję. Życzę Ci, żeby i Twoje marzenia się spełniły.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
No to znów mam prośbę, Szuwarku, jeśli to nie jest dla Ciebie za duży problem. Nie wiem, czy mi się limit już nie wyczerpał.
Poproszę jakieś ładne kwiaty, żeby było majowo i ciepło.

𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Proszę o zmianę obrazka

Kawusia
O tak Szuwarku zmień obrazek ,zmień

Re: Proszę o zmianę obrazka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
No to znów mam prośbę, Szuwarku, jeśli to nie jest dla Ciebie za duży problem. Nie wiem, czy mi się limit już nie wyczerpał.
Poproszę jakieś ładne kwiaty, żeby było majowo i ciepło.
Nie wyczerpałaś limitu :) Już za chwilę wyruszam w świat — poprzez kwieciste łąki i pola. Odwiedzę też liczne kwiaciarnie, aby wybrać kwiaty najlepiej pasujące do Muli Forum. Gdy któregoś poranka (słonecznego lub mglistego) ujrzysz kwiaty na forum, to będzie znak, że wyprawa zakończyła się sukcesem. Nie pożarł mnie smok, a czarnoksiężnik nie zamienił w kamień (nie przegrałem). Więc to żaden problem. No ale dosyć tego gadania, wyruszam.

PS. Czy masz jakieś wytyczne, oprócz tego, że mają być ładne?  Kwiaty polne, cięte a może doniczkowe? :)

Re: Proszę o zmianę obrazka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
O tak Szuwarku zmień obrazek ,zmień

Dziękuję za motywację, już za chwilę wyruszam w drogę na poszukiwanie obrazka :)

Re: Proszę o zmianę obrazka

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

Śliczna piosenka. Przegrywa się tylko po to, żeby uczyć się, jak wygrać:)
Czy zechcesz przyjąć na drogę wstążkę lub pukiel włosów? Żebyś nie zapomniał, po co wyruszyłeś?

PS Wszystkie kwiaty są piękne. Tylko te doniczkowe wydają mi się podobne do ptaków w klatce, więc nie chcę.

Mam takie niespełnione marzenie o róży trzymanej w ciepłej dłoni, która wcześniej podarowała złotówkę potrzebującej kobiecie. Ale to marzenie musi chyba poczekać do sierpnia.

Najbardziej lubię niezapominajki, ale kocham też zapach bzu, konwalii i jaśminu.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Proszę o zmianę obrazka

Kawusia
Przylażczka napisał/a
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

Przylaszczko ale czemu tylko złotówkę?Mam bez w ogródku
12345