Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
Dziś kwarantanna mi się kończy o 23:59:59. Jutro ok 11-tej test :) Ciekawe czy sanepidowe rokowania polegają na prawdzie, że tylko tydzień.

Jakby co, to zaznaczam, że nic nie wskazywało bym miał covida prócz pozytywnego wyniku testu.

Czuję się normalnie, węch jest, smak jest temperatura ok i gitarrra :)

Sąsiedzi okazali się super wyrozumiali i podrzucili mi browary :)
Oczywiście przy respektowaniu obostrzeń! Powaga!!!

Muzyczka!

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
No! W końcu mogę sobie wyjść z domciu na legalu :) Boję się dzisiejszego testu bo jak mam znów siedzieć przez tydzień to... Zmieniam lokalizację! Wyjeżdżam na działkę - tam też mam zapasy i Przyjaciół co pomogą :)

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

MaryLou
Juz wolny?

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
Wolny :)
Aczkolwiek siedzę na drutach czyt. telefonach co się urywają.

Wolne mam także w robocie co pisałem u Kapitana, niby praca zdalna ale karty pracy nie podbijam

Test wczorajszy /negativ/ więc OK :)

Najbardziej się cieszę z faktu, że moich Staruszków nie zainfekowałem mimo krótkiego kontaktu z racji wyprowadzenia Ich Pieseła i dostarczeniu zakupów.

Dzięki za troskę i do miłego :)

PS. Dziś przejadę się na jeden z dworców w Warszawie czy nie ma potrzeby pomocy.

Pozdrawiam :)
123