Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
Przechodzę podobnie. Serio!

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Co Wy myślicie.. Mam 40+ lat a czuję się jak 20 i tak mają znajomi :)))

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Ok. Jak wygląda życie w covidzie? :)

Sennie... I nigdy w życiu bym się nie domyślił, że złowiłem covida...

Kłaniam się Pani która miała dyżur w niedzielę w Sanepidzie.

Kwarantannę mam do 12 marca 23:59 - czyli do 13 marca.

Dziadostwem jest natomiast firma w której pracuję gdyż przedłużyła mi ją o jeszcze tydzień!

Mierzę sobie temperaturę codziennie dwa razy /rano, wieczór/ i nieprzekraczalny stan to 36,5

Jeszcze nie świruję siedząc w domciu 3 dni bo zrobiłem aktualizacje sprzętów trwającą 17h :) - nigdy nie było na to czasu!

Co robię? Czytam książki :)

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

MaryLou
Przynajmniej sobie wypoczniesz...
A dlaczego przedluzenie kwarantanny?

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
To jest bardzo dziwne aczkolwiek nie dziwię się bo pracuję w firmie kurierskiej jako dyspozytor.

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dziś chyba 4. dzień kwarantanny mija i już mnie nosi :) Swoją drogą nie wiem jak Człowieki spędzą tygodnie w domu i jest im dobrze...

Moje lokum jest komfortowe i Goście czują się zawsze dobrze co potwierdzą.

Zrobiłem odkurzanie, mycie podłogi, aktualizacje systemów, trochę pracy zdalnej aż więcej niż potrzeba się okazuje...

W czasie wolnym bo mam wolne! Nie muszę odbierać telefonów /chyba, że z Sanepidu lub Policji/!

Wczoraj miałem chorą sytuację - ktoś puka do drzwi i TŁUMACZĘ, żeby odszedł!!! 3 razy tłumaczę ODEJDŹ NA 3 METRY! Wyjaśnię na spokojnie bo kwarantanna :)

-A ten kurwa  NIE! Bo tylko do licznika! I mnie dosłownie wlazł do domu z buciorka więc o zgrozo co Pan robisz?!

-Zczytuję licznik mi odpowiedział i naura!!!

-To wypierdalaj pan teraz na kwarantannę bo mam covida.

To teraz tak... Czy mam zgłosić ten incydent?
Facet w mojej ocenie był nieobliczalny.

PS. O 2:00 w nocy wyrzucałem śmieci i żadnej informacji o odczytach energii elektrycznej nie było!!!

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
A! Co ciekawe to było zapytanie z Sanepidu o podejrzenia gdzie mogłem złowić to moja odpowiedź...
-Pierdylion możliwości...
-Dziękuję za informację :)
Ende!

Gadałem z Medykiem i moja postawa jest w 100% obywatelska i co ciekawe...

Gdyby nie testy na planie filmowym to nawet bym się nie zorientował, że rozsiewam koroniaka...

Taka PRAWDA!

Re: Nazwiska... Adresy... Kontakty! :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Jak zawsze można liczyć na starych Znajomych 😘

123