Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

hiena
 ja idę w miasto...tobie tez radzę nie ma co się nudzić...

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Na różowym słoniu w drugim rzędzie, po środku. Nie oszukiwałam, nie powiększałam i zajęło mi to ze 30 sek.

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Jak się mieszka na wsi to można iść na wieś, ale po co?

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

no i pięknie-jesteś sokole oko:) to teraz dam ci inny oczopląs- i powiem Ci, że jeszcze tego nie rozwiązałem,

gdzie schowała się żabka?

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

a jak daleko masz do swojej aglomeracji:) ?

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

da®®io
te wszystkie " łamiglówki " rysuje ten węgierski grafik - pamiętasz, byly renifery, piłka w trybunach, te sloniki i zielone szuwary:) podobno wydana jest cala ksiązka z takimi jego rysunkami, ale nie wiem czy jest u nas dostępna

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

O, daj spokój...…. szkoda oczu. Jakby powiększyć kilkakrotnie to pewnie nie taka żabka straszna ;)

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Samochodem do pracy to mam 5 minut a na piechotkę to i godzinę idę ;)
123